Gå til innhold

Barnehagen har byttet dato for fotograf!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og barnefar har gått fra hverandre.

Vårt felles barn går 1.året i barnehagen

Jeg og barnet skal på en ferie om 3 uker, dette er planlagt i uken fordi vi da har økonomisk mulighet til dette. Dette er avtalt med far og alt er greit.

Nå idag finner jeg ut at barnehagen har endret dato for fotograferingen til en av dagene vi er på ferie!

Da vi planla ferie var jeg fornøyd med at barnet får med fotograferingen og det betyr også mye for far å ha disse bildene.

Hva gjør jeg nå?

Skal jeg avbestille ferien slik at barnet får være med på fotograferingen?

Anonymous poster hash: 7eb58...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper du ikke syns det er så viktig med et bilde av barnet ditt, at du avbestiller ferien  :trist:

• Liker 12
Skrevet

Haha, nei, ikke gidd det a. Dere får flere sjanser til å være med på barnehagefotografering.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare få tatt et bilde hos en annen fotograf? Evt ta bilde selv :P

Anonymous poster hash: 4a84b...b64
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel egentlig ikke det at bildet er så viktig. Jeg er bare så skuffet, fordi jeg hadde planlagt slik at vi skulle få med oss alt sammen.

TS

Anonymous poster hash: 7eb58...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Hør med barnehagen. Ofte har de en ekstra runde for å få med barn som er syke den dagen m.m. (om det ikke bare er gruppefotografering da). Er godt mulig å få tatt bilder utenom også.

Anonymous poster hash: a9008...cd4
Skrevet

Finn en annen fotograf. Det finnes større skuffelser i verden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være den eneste barnehagen i Norge som med viten og vilje avholder fotografering i feriesesongen...

Anonymous poster hash: d901a...afb
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

OMG krise!  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 9898b...93d
  • Liker 5
Skrevet

Nei, det skal du ikke. Ferie er mye viktigere, spør du meg. Enten kan du få tatt bilder selv, eller så spør du barnehagen om de skal/kan ha en ekstra runde med fotografering. Det er kanskje flere enn deg som ikke har mulighet den planlagte datoen. Jeg er forresten enig med en over at fotografering så sent på året ikke var så glupt.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer flere sjangser. Tror jeg har en skuffe full av mer eller mindre halvvellykkede barnehagefotografbilder...

Anonymous poster hash: b83e4...ac0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du helt dust??!!!<br />Har du ikke større problemer i livet enn dette, har du det bra.<br />

Anonymous poster hash: fc03c...6cf

• Liker 1
Gjest solavskjerming
Skrevet

Eeeh, ville definnitift ikke avbestlit noe ferie pga fotografreingen i barnehagen.

Hvis du vil ha bilder så tar du barnet med til en skikkelig fotograf, koster omtrent det samme.

Vår erfaring med barnehagefotografering er at bildene alltid har vært elendige. Både kvaliteten på selve bildet, samt jobben de har gjort med barna. Har sent tilbake samtlige bilder fra bhgfotograferingen.

AnonymBruker
Skrevet

Fotografene i barnehagene er ofte ganske dårlige. Dårlige bilde til en høy pris.

Jeg har ikke kjøpt noen av barnehagebildene og hadde aldri i verden prioritert fotograferingen foran en ferietur.

Anonymous poster hash: 7ad31...5ce

• Liker 2
Skrevet

Troller du med oss, ts?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke avbestill. Det er barnehage-fotografering hvert eneste år. Er det viktig for deg å ha bilde av ungen denne runden, tar du bilde selv.  Som andre her sier, så er det ofte bilder preget av tidspress fra fotografens side. De er også veldig ofte overpriset.

Endret av Leini
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Du avbestiller selvsagt ikke en ferie på grunn av noe slikt.

Benytt heller anledningen til å samle sammen ditt barns venner (ev. hele alderstrinnet hans om dere har plass hjemme) til en fest! :) Så tar du bilder hele tida da heller! Det blir selvsagt ikke helt det samme, men det er jo bare fantasien som setter en stopper for det. ;)

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Hva slags ferie er det snakk om? Jeg kunne nok vurdert å flyttet ferien i et slikt tilfelle, for jeg syns det er veldig koselig å ha bildene. Ja, man kan ta bilder hos fotograf selv, men da får man ikke gruppebildet, noe jeg ønsker å ha. Syns det er koselig å ha alle slike bilder for fremtiden, men hadde ikke akkurat avlyst hva som helst for å få det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...