AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Hei allesammen Jeg har nå over en tid hatt kløende og røde øyne og halsen er til tider tett, og innimellom tetter det seg så jeg kjenner det i brystet. Vi har en hamster her i stua som har flis i buret, og jeg begynner nå å lure på om har støvallergi eller noe i den duren. Jeg er fra før av følsom mot parfyme og litt mot høy. Noen som har erfaringer med dette? Bør jeg prøve å flytte på hamsteren og finne ut om det hjelper? Hilsen en fortvilet meg Anonymous poster hash: 26818...d24
tussi84 Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Gå til legen og test deg for all allergi. Kan jo være pollen også
Bondenisse Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Kan være pollen, men også hamsteren. Siden du alt er allergisk mot høy, får ikke hamsteren høy? (at det er det du reagerer på? Jeg vet lite om hamsterstell)
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Test deg:) Tror ikke hamster får så mye høy, Bondenisse¨, men jeg har aldri hatt hamster;) Anonymous poster hash: 16cda...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå