Persephone Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har ganske mørke ringer/linjer under øynene som ikke blir bedre uansett hvor mye jeg sover. Hva kan jeg gjøre for at de skal bli mindre og jeg kan føle meg fin uten å bruke concealer?
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har så mørke ringe under øynene at jeg ser syk ut uten concealer. Det eneste som får de til å se bedre ut er brunfarge. Da syns de mindre, men siden jeg ikke tør å ta solarium 2-3 g pr uke bruker jeg concealer. Tror ikke det finnes øyekremer som hjelper på dette.
peppermyntete Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har merket bedring etter at jeg begynte med øyekrem. Bruker en fra No 7 (som tilfeldigvis var på tilbud en dag jeg var innom boots!)
Persephone Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har så mørke ringe under øynene at jeg ser syk ut uten concealer. Det eneste som får de til å se bedre ut er brunfarge. Da syns de mindre, men siden jeg ikke tør å ta solarium 2-3 g pr uke bruker jeg concealer. Tror ikke det finnes øyekremer som hjelper på dette. Ja, jeg er ikke akkurat noen stor fan av å sole meg selv, siden jeg har hatt mye problemer med kviser som har blitt betent i sola. Jeg har merket bedring etter at jeg begynte med øyekrem. Bruker en fra No 7 (som tilfeldigvis var på tilbud en dag jeg var innom boots!) Jeg prøver å bruke øyekrem omtrent en gang om dagen, men ser ikke noen særlig forbedring. De går kanskje litt mindre innover, men de er fortsatt mørke.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Bytt øyekrem! Filorga- Optim eyes og Clinique- All bout eyes funker bra på mine mørke ringer. Anonymous poster hash: 67436...bf7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Estee Lauder sin Advanced night repair eye er veldig god til natten! Anonymous poster hash: 67436...bf7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 INGEN øyekrem fjerner slike ringer du har, det handler om hvor blodårene ligger, hvor tynn huden er osv og er ofte genetisk. Desverre, har de selv og viser meg ikke for postmannen en gang uten sminke. Skulle ønske det fantes et inngrep for å fikse på det! Anonymous poster hash: 2803a...03f
Persephone Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2015 INGEN øyekrem fjerner slike ringer du har, det handler om hvor blodårene ligger, hvor tynn huden er osv og er ofte genetisk. Desverre, har de selv og viser meg ikke for postmannen en gang uten sminke. Skulle ønske det fantes et inngrep for å fikse på det!Anonymous poster hash: 2803a...03f Å ... Ingen av foreldrene mine har det, så det er vel en uheldig mutasjon da. Føler meg virkelig ikke komfortabel uten sminke, og brillene mine gjør jo ikke akkurat noe for å skjule ringene.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Å ... Ingen av foreldrene mine har det, så det er vel en uheldig mutasjon da. Føler meg virkelig ikke komfortabel uten sminke, og brillene mine gjør jo ikke akkurat noe for å skjule ringene. Ja, er ganske ødeleggende for utseende. Har jobbet noen år som hudpleier og derfor fått prøve alle de beste produktene, men det har kun hjulpet om jeg har vært ekstra trøtt, fyllesyk osv. Kroniske ringer dreier seg desverre om hud og blodårer :/ Anonymous poster hash: 2803a...03f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 ^ må slenge på at det er ødeleggende for spesielt mitt utseende, ikke at alle som har det ser dårlige ut Anonymous poster hash: 2803a...03f
Auri Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Å ... Ingen av foreldrene mine har det, så det er vel en uheldig mutasjon da. Føler meg virkelig ikke komfortabel uten sminke, og brillene mine gjør jo ikke akkurat noe for å skjule ringene. Har du hatt briller hele livet? Jeg har hatt det, og jeg har kronisk mørke områder under øynene. Fått bekreftet av optiker at dette er vanlig hos dem som har hatt briller helt fra de var små barn; noe med hvordan lyset brytes gjennom brillene som påvirker huden, og man ser det da spesielt hos dem som har hatt briller fra de var veldig små (3 år gammel i mitt tilfelle). Jeg merker noe bedring når jeg går lange perioder (over et år) med 90% linsebruk.
Persephone Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2015 Har du hatt briller hele livet? Jeg har hatt det, og jeg har kronisk mørke områder under øynene. Fått bekreftet av optiker at dette er vanlig hos dem som har hatt briller helt fra de var små barn; noe med hvordan lyset brytes gjennom brillene som påvirker huden, og man ser det da spesielt hos dem som har hatt briller fra de var veldig små (3 år gammel i mitt tilfelle). Jeg merker noe bedring når jeg går lange perioder (over et år) med 90% linsebruk. Nei, jeg har bare hatt dem et par år nå. Har ikke merket noen forskjell på dem fra før jeg begynte med dem og etter.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 bobbi brown sin øyekrem er super til det ! Anonymous poster hash: 0e4fd...8ba
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Restylane eller botox. Anonymous poster hash: 79e15...abe
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Restylane eller botox. Anonymous poster hash: 79e15...abe Hvordan skal de fjerne mørke ringer?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 Hvordan skal de fjerne mørke ringer? Fungerer ganske bra ser det ut som, spesielt hvis ringene er arvelig betinget. Anonymous poster hash: 79e15...abe
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Fungerer ganske bra ser det ut som, spesielt hvis ringene er arvelig betinget. Anonymous poster hash: 79e15...abe Fikk ikke inn bilde, men her er link http://bloggfiler.no/kosmetisksykepleier.blogg.no/images/1723213-9-1394567579769.jpg Anonymous poster hash: 79e15...abe
Auri Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Fikk ikke inn bilde, men her er link http://bloggfiler.no/kosmetisksykepleier.blogg.no/images/1723213-9-1394567579769.jpg Anonymous poster hash: 79e15...abe Se på lysforskjellen på bildene da... Det er ekstremt dramatisk lys på det øverste som gjør at huden ser mye verre ut. Det kombinert med at botoxen eller hva nå enn de har brukt, som har løftet det hengende øvre øyelokket og glattet ut huden under øynene, gjør at det ser ut om hudfargen har endret seg. Men det er kun lystriks.
Jolene Skrevet 2. juni 2015 #20 Skrevet 2. juni 2015 Kan anbefale kicks sin concealer, den hjelper for meg med kronisk mørke ringer under øynene. Er selv brille/linsebruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå