Gå til innhold

venninneferie i norge. tips til hva vi kan gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal snart ha en uke fri, og tenker egentlig å bare være i norge. Skal mest sannsynlig være med ei venninne, men jeg trenger litt tips til hva vi kan finne på / hvor vi kan dra osv.

Vil ikke at det skal bli så dyrt, for må prøve å spare en del penger. dessuten har ikke hun så mye å rutte med heller. men hadde vært gøy å finni på noe annet enn å bare sitte på sofaen liksom.

åpen for alle forslag.

noen som har hatt en venninneferie i norge og har noen gode tips? :D

vi har bil så vi kan komme oss dit vi vil.

Anonymous poster hash: 4fd6b...8b1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært mange steder i Norge før? Hvor drar dere fra? :)

Har selv vært på roadtrip i stort sett hele Norge, veldig mye fint å se! Men blir fort dyrt med bensin hvis man skal kjøre langt..

Anonymous poster hash: 247c7...fb2

AnonymBruker
Skrevet

En gjeng av oss hadde Norgesferie ett år, vi dro på fjellturer rundt omkring også spleiset vi på bensin osv :) Vi var på hytten til hun ene en helg, Preikestolen en annen helg, vi dro til Flåm, Nærøyfjorden, osv. Mange fine steder man kan reise i Norge, og har man bil er det mange steder man kan kjøre til også!

Anonymous poster hash: a1d1d...ca1
Gjest imperio
Skrevet

Roadtrip!

Eller så er det jo en del festivaler rundt om kring i landet. Med allverdens av musikk.

AnonymBruker
Skrevet

Hun drar fra vestlandet og jeg fra østlandet. haha. så må jo møtes et sted i mellom sikkert. :)

Takk for tips foressten!

Er ikke så keen på fjellturer da jeg ikke er så glad i å gå i fjellet. roadtrip går selvfølgelig an, men kan jo bli dyrt i lengden.. 

-ts

Anonymous poster hash: 3be9a...975
AnonymBruker
Skrevet

Åhhh ville vært drømmen å ha en uke fri med en venninne, ta med et behagelig telt, madrasser, soveposer, campingstoler og masse øl, og finne enellerannen festival! Spørs om det kanskje er litt for tidlig og litt for ustabilt vær til det akkurat nå, da.

Bor dere i sør i landet? Går jo an å ta danskebåten over til Danmark, og finne på noe der et par dager. Det er vel ikke så dyrt hvis dere ikke trenger å ta med bil? Går det ikke båt til Køben? Og finne et billig hotell?

Anonymous poster hash: 88cfc...49f
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! :)

Venninnen min er syk, så er litt begrensa hva vi kan gjøre.

Men vi har bestemt at vi skal ta 2døgns cruise til køben i hvertfall. og kanskje på vg lista! :D

Tror ikke hun blir med på så mye mer, så om dere har forslag til hva jeg kan gjøre alene i et par dager så skrik ut, hehe! oslo område. ellers finner jeg vel noe å fylle dagene med! :) God sommer folkens!

- TS

Anonymous poster hash: 3be9a...975
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...