Letti Skrevet 31. august 2004 #1 Del Skrevet 31. august 2004 Etter en fødsel for ca tre mnd siden har jeg ca 25 kilo for mye etter min egen mening. Jeg er nøye med hva jeg putter i munnen, drikker ca tre til fire liter vann pr dag og går ca en time hver dag. Hadde håpet på og klare de fleste kiloene før jul.......... :-? Men er jo rimelig slapp i fisken da.....Og jeg må innrømme at jeg er utrolig lat. "Hater" alt som har med treningstudioer og gjøre. Men har hørt så mye positivt med bailine. Har du noen erfaringer? En venninne gikk ned 25 kilo fra nov. til juni ved og legge om kostholdet og ta bailine en til tre ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 31. august 2004 #2 Del Skrevet 31. august 2004 Dette har vært oppe tidligere, her er en link: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...7064&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest i dag Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 jeg hsr prøvd å selv om jeg ikke går spes ned i vekt gjør jeg d i cm, vekta er lissom mitt ansvar. ps du får gratis prøve time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 1. september 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg hadde håpet dett hadde strammet opp kroppen og så får jeg stå for vekttapet selv. Men i følge reklamen så skal det kunne "forme" kroppen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 jeg har gått der og det strammet opp kroppen, men det gjør så sinnsykt VONDT!!!! jeg tåler kanskje ikke så mye da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå