Gjest Jeg Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 ...brød med stekt egg? I disse anti-brød-tider blir man jo nærmest lynsjet om man spiser det, men om man ikke vil spiser egg som i danmark, er ikke brød å unngå.
Gjest 1111 Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Littegrann proteiner fra eggehviten og brødet, resten karbohydrater og fett fra eggeplommen og brødet. Altså ikke supersunt, men syns du kan ta deg et egg på en brødskive med god samvittighet - er så absolutt ikke det verste man kan spise!
Mockbamilla Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Det spørs jo hvor fint/ grovt brødet er, men jeg synes du fint kan unne deg dette! Da jeg presset meg gjennom en uke av South Beach-dietten ( ), spiste jeg masse egg og gikk ned flere kilo! :fy: Men anbefaler ikke denne dietten til å bli slankere!
Gjest ylvas Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 hvor mange kilo gikk du ned på en uke og hva er lov å spise i south beach dietten?
Mockbamilla Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Jeg gikk ned 4 kilo. Men kroppen maktet ikke det minimale inntaket av karbohydrater... jeg ble fryktelig slapp og kjeftet på alle rundt meg :oops: Da jeg sluttet gikk jeg selvfølgelig fort opp noen kilo, men pga at jeg har vært flink til å trene i sommer veier jeg nå 3 kg mindre enn da jeg startet med dietten! Men jeg vet at det ikke er dietten sin skyld! Jeg måtte bare starte et sted fordi jeg har perioder hvor jeg spiser mer enn jeg har behov for... South Beach-dietten har flere faser. I den første som er strengest kan du kun spise grsaker(ikke gulrot), ikke frukt,potet, ris eller pasta, du kan spise fisk og magert kjøtt, mager ost, nøtter, ikke melkeprodukter. Etter to uker kan du begynne å spise melkeprod.(magre), frukt(ikke banan, ananas) litt mørk sjokolade og rødvin, villris. Ja,ca sånn er den! Men som sagt anbefaler jeg ikke denne om du vil gå ned i vekt! Noen klarer den nok, men resultatet vil mest sannsynlig bli jojo-slanking... Jeg anbefaler masse mosjon! Denne sommeren har jeg vært skikkelig is-gal, men likevel har jeg gått ned i vekt! (Men det er kanskje ikke så smart å spise den is-mengden jeg har gjort da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå