Gå til innhold

Hva kan jeg ha i yoghurten min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å få i meg frokost. Men en yoghurt har jeg klart å få i meg i det siste.. Tåler ikke melk, men Sprett sin laktosereduserte kan jeg spise. Tips til hva jeg kan ha oppi utenom nøtter som gjør at den metter litt lengere? (tåler ikke nøtter).

Anonymous poster hash: c8f57...f58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musli og bær :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Müsli og bær, som Julie skriver :)

Det er godt :)

Skrevet

Karsk. Det gjør deg kanskje ikke full i magen, men du får noe i magen som gjør deg full.

• Liker 1
Gjest Caress
Skrevet (endret)

Havregryn, hakka nøtter (valnøtter og cashew synes jeg er godt oppi), bær (ta frosne bær og la dem tine i et par minutter så de er litt bløte, blir litt is-aktig!), litt honning på toppen...

Edit: Ayy så ikke at du ikke tålte nøtter.. Ups! Men kjør på med bær^^

Endret av Caress
Skrevet

Granola og litt honning synes jeg er veldig godt, i alle fall! Og gjerne friske bær (helst jordbær :wow: ). Du tåler jo ikke nøtter da, men oppkutta cashew og kanel er også veldig godt (til andre som titter innom og er ute etter forslag)!

Skrevet

Tåler du peanøtter da? Det og honning er kjempegodt i yoghurt.

AnonymBruker
Skrevet

frukt!

Anonymous poster hash: c40a0...77d
Skrevet

Tåler du peanøtter da? Det og honning er kjempegodt i yoghurt.

Ehh. nei, peaNØTTER vettu... Peanøtter er forresten nøtten jeg reagerer mest på...

• Liker 2
Skrevet

Ehh. nei, peaNØTTER vettu... Peanøtter er forresten nøtten jeg reagerer mest på...

Jeg vet det heter/kalles peanøtter, og jeg spurte spesifikt om peanøtter tåles, siden peanøtter ikke er nøtter, men belgfrukt. Uansett, dumt at forslaget mitt ikke var nyttig, da.

• Liker 6
Skrevet

Ristede havregryn og honnig. Bær, rosiner, tørket frukt, frø?

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker en liten t-skje med sukkerfritt syltetøy, men jeg bruker naturell yougert da. Ellers bruker jeg ofte havregryn, rosiner, bær av alle slag, frukt og da spesielt melon og mango. Ender opp med en stor skål med frukt og litt yougert over :fnise:

Skrevet

Havregryn!

Gjest Belle âme
Skrevet

Musli og rosiner! Namnam!

AnonymBruker
Skrevet

nonstop. hihi. 

Ikke sunt, men godt  :fnise:

Anonymous poster hash: 64288...871
  • Liker 1
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Jeg bruker havreflakes (fullkorn). Om det er vanilje-yoghurt er det godt å kutte opp et eple og ha det i :)

Gjest Ennasus
Skrevet

Ristet kokos eller havregryn

Frukt og bær

Honning

Müsli

Frokostblandinger som corn flakes, rice crispies, cheerios(?) osv

Tørket frukt

AnonymBruker
Skrevet

Har en blanding av linfrø, gresskarkjerner og solsikkekjerner i min yoghurt! Metter veldig! :)

Anonymous poster hash: 91e47...3e2
Skrevet

Herregud, peanøtter er ikke nøtter engang - som Pringle korrekt sier, så ro deg ned! :hoho: 

Jeg liker bær, frukt, havregryn, frø, kokosflak, honning. Diverse frokostblandinger kan nok også funke fint, men jeg spiser det ikke så vil ikke direkte anbefale noe jeg ikke har smakt selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pære og granola! Nam!

Anonymous poster hash: 365ae...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...