AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Jeg klarer ikke å få i meg frokost. Men en yoghurt har jeg klart å få i meg i det siste.. Tåler ikke melk, men Sprett sin laktosereduserte kan jeg spise. Tips til hva jeg kan ha oppi utenom nøtter som gjør at den metter litt lengere? (tåler ikke nøtter). Anonymous poster hash: c8f57...f58
Gjest anonym2233 Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Müsli og bær, som Julie skriver Det er godt
Suppemann Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Karsk. Det gjør deg kanskje ikke full i magen, men du får noe i magen som gjør deg full. 1
Gjest Caress Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Havregryn, hakka nøtter (valnøtter og cashew synes jeg er godt oppi), bær (ta frosne bær og la dem tine i et par minutter så de er litt bløte, blir litt is-aktig!), litt honning på toppen... Edit: Ayy så ikke at du ikke tålte nøtter.. Ups! Men kjør på med bær^^ Endret 1. juni 2015 av Caress
mijaa Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Granola og litt honning synes jeg er veldig godt, i alle fall! Og gjerne friske bær (helst jordbær ). Du tåler jo ikke nøtter da, men oppkutta cashew og kanel er også veldig godt (til andre som titter innom og er ute etter forslag)!
Pringle Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Tåler du peanøtter da? Det og honning er kjempegodt i yoghurt.
Teardrop Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Tåler du peanøtter da? Det og honning er kjempegodt i yoghurt. Ehh. nei, peaNØTTER vettu... Peanøtter er forresten nøtten jeg reagerer mest på... 2
Pringle Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Ehh. nei, peaNØTTER vettu... Peanøtter er forresten nøtten jeg reagerer mest på... Jeg vet det heter/kalles peanøtter, og jeg spurte spesifikt om peanøtter tåles, siden peanøtter ikke er nøtter, men belgfrukt. Uansett, dumt at forslaget mitt ikke var nyttig, da. 6
Bondenisse Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 Ristede havregryn og honnig. Bær, rosiner, tørket frukt, frø? 1
melatonin Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Jeg bruker en liten t-skje med sukkerfritt syltetøy, men jeg bruker naturell yougert da. Ellers bruker jeg ofte havregryn, rosiner, bær av alle slag, frukt og da spesielt melon og mango. Ender opp med en stor skål med frukt og litt yougert over
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 nonstop. hihi. Ikke sunt, men godt Anonymous poster hash: 64288...871 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Jeg bruker havreflakes (fullkorn). Om det er vanilje-yoghurt er det godt å kutte opp et eple og ha det i
Gjest Ennasus Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 Ristet kokos eller havregryn Frukt og bær Honning Müsli Frokostblandinger som corn flakes, rice crispies, cheerios(?) osv Tørket frukt
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Har en blanding av linfrø, gresskarkjerner og solsikkekjerner i min yoghurt! Metter veldig! Anonymous poster hash: 91e47...3e2
FantasDick Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Ehh. nei, peaNØTTER vettu... Peanøtter er forresten nøtten jeg reagerer mest på... Herregud, peanøtter er ikke nøtter engang - som Pringle korrekt sier, så ro deg ned! Jeg liker bær, frukt, havregryn, frø, kokosflak, honning. Diverse frokostblandinger kan nok også funke fint, men jeg spiser det ikke så vil ikke direkte anbefale noe jeg ikke har smakt selv. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #20 Skrevet 2. juni 2015 Pære og granola! Nam! Anonymous poster hash: 365ae...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå