ringblomst Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Så var også vi endelig gift og har vært det i litt over to uker. Bryllupsreisen gikk to dager etter bryllupet til sør-Italia; der vi virkelig storkoste oss. Vi fikk ikke minst også en etterlengtet ferie hvor inntrykkene fra dagen ble fordøyd. I dag var vi hos fotografen og så på bildene - skal legge ut noen, når vi får dem . Dagen var i korte trekk helt perfekt; men hvilket brudepar er det som ikke synes det om sitt eget bryllup . Var ikke nervøs, men hadde herlige sommerfugler i maven. Dagen gikk som andre bruder har sagt før, veldig fort, men det var herlig å se "all planleggingen" satt ut i live. Maten var fantastisk; gjestene skrøt den opp i skyene. Og det at vi hadde et ikke-stivt bryllup med hundrevis av taler under middagen, ble også godt mottatt. Min kjære holdt en overraskende flott tale (han er ikke noen tale-mann og overrasket hele familien til de grader). Gavebordet fikk vi ikke tid til å se på under festen, og har fortsatt ikke fått sett ordentlig i gjennom dem - skal gjøre det nå i kveld. Har sett litt på bilder fra diverse kameraer og lest i gjesteboken - og jeg er så takknemlig for at så mange ville dele dagen med oss. Dagen var som sagt helt perfekt!
*marte* Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Der var du jo :D Godt å høre at alt gikk som forventet! Igjen gratulerer!
ringblomst Skrevet 31. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2004 Takk *marte*! Har byttet avatar til brudebuketten min .
Måne Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Gratulerer så masse. Flott at du er fornøyd. Gleder oss til å se bilder.....
Gjest Tabby Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Gratulerer så masse som nygifte! Virker som dere hadde en flott dag! :-)
smile Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Gratulerer!!!! Nyt dagene fortsatt! :blomst_opp:
ringblomst Skrevet 2. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2004 Tusen takk for gratulasjonene, jenter!
Smiley Skrevet 2. september 2004 #12 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer så masse, og lykke til nå når du er blitt fru!!!!
ringblomst Skrevet 3. september 2004 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2004 Takk igjen for gratulasjoner! Har hentet bilder hos fotografen, og vi er så fornøyde med at vi valgte å bruke dem . Må få hjelp av mannen min med å scanne noe av bildene så dere får se - men det kan dessverre ta litt tid :-?.
ringblomst Skrevet 19. september 2004 Forfatter #14 Skrevet 19. september 2004 Har fortsatt ikke fått lagt ut noen bilder, men jeg lover at det kommer. Har derimot skrevet et veldig laaaaangt referat fra bryllupshelgen, så de som måtte være interessert får trykke på bunnlinken.
~*Unni*~ Skrevet 25. september 2004 #15 Skrevet 25. september 2004 Gratulerer så masse Ringblomst! Vi valgte Nice...kom hjem på mandag Herrrlig! Italia er fristende...kanskje bryllupsreise nr 2...hihi
ringblomst Skrevet 25. september 2004 Forfatter #16 Skrevet 25. september 2004 Takk ~*Unni*~, og ikke minst god idè om en tur til . Italia anbefales på det varmeste - vi var i Sorrento som er sydover i Italia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå