Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med en fyr på Tinder litt frem og tilbake i et par uker. Til slutt tok jeg initiativ til å spørre han med ut. Jeg foreslo en spesifikk dag, men vi avtalte ikke tid eller noe, da denne dagen var et par uker frem i tid.. (jeg kunne ikke før..). Han sa at han veldig gjerne ville treffes da.

I etterkant har vi sendt noen meldinger om helt hverdagslige ting, men nå er det 5 dager siden vi "snakket" sammen. Sist var det jeg som tok initiativ til å starte samtalen (han gangen før der). Så lenge har det ikke gått før..

Burde jeg vente å se om tar kontakt litt før dagen kommer? Eller ta kontakt selv? (Masete?) Eller bare la det gå? :glare:

Anonymous poster hash: b11c8...a1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt! Hvorfor skal man liksom vente på at den andre tar kontakt om man har lyst på kontakt?
Og gjør det egentlig noe om en mann du aldri har møtt kanskje kan synes du maser litt?.. Viser jo bare at du er interessert, så hvis han tar det som masing var nok løpet kjørt i utgangspunktet

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt! Hvorfor skal man liksom vente på at den andre tar kontakt om man har lyst på kontakt?

Og gjør det egentlig noe om en mann du aldri har møtt kanskje kan synes du maser litt?.. Viser jo bare at du er interessert, så hvis han tar det som masing var nok løpet kjørt i utgangspunktet

Ja.. vet ikke, vil liksom ikke at han skal oppfatte meg som desperat :( og tenker at han hadde vel sagt noe snart hvis han var keen?

Skrevet

Ja.. vet ikke, vil liksom ikke at han skal oppfatte meg som desperat :( og tenker at han hadde vel sagt noe snart hvis han var keen?

Og kanskje sitter han med akkurat de samme tankene du har. Det skader ikke å sende en melding og spørre om den daten blir noe av eller ikke, evnt minne han på det og foreslå et tidspunkt, om du føler deg veldig pro-aktiv :)

AnonymBruker
Skrevet

Og kanskje sitter han med akkurat de samme tankene du har. Det skader ikke å sende en melding og spørre om den daten blir noe av eller ikke, evnt minne han på det og foreslå et tidspunkt, om du føler deg veldig pro-aktiv :)

Jeg får vel ta sjangsen.. :P men han er veldig kjekk og jeg har en følelse av at han har nok damer å velge og vrake i, så usikker på om han er den som holder tilbake fordi han er redd for å virke desp.. dessuten var det jo jeg som startet siste samtalen..

Skrevet

Jeg får vel ta sjangsen.. :P men han er veldig kjekk og jeg har en følelse av at han har nok damer å velge og vrake i, så usikker på om han er den som holder tilbake fordi han er redd for å virke desp.. dessuten var det jo jeg som startet siste samtalen..

Drit i hvem som hadde siste ordet, startet siste samtale eller hva nå enn man kan henge seg opp i. Bare send han ei melding! Du taper jo absolutt ingenting på det :)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere får matcher på tinder...

AnonymBruker
Skrevet

Personlig liker jeg ikke å snakke så mye sammen på tinder, når man uansett skal møtes. Da har man jo ikke noe igjen å snakke om når man treffes. Er ikke så glad i sånn "hei hva har du gjort i dag" samtaler og av erfaring så er ikke menn så glad i sånt heller. Bare å vente til dagen nærmer seg å si "hei er du fortsatt gira på å ta en kaffe i morgen?" "så hyggelig, hva med xxxstedxxx rundt xxxklokkaxxx" "flott ses, her har du nr mitt send meg en meld når du er på vei :)"

Anonymous poster hash: 0f90d...48b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...