Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt uformelt datet en mann i noen uker. Jeg var aldri på utkikk etter et forhold, jeg ville bare ha det gøy, leve livet i sommer etter et langvarig forhold. Dette gjorde jeg klart for mannen jeg dater. Det som dessverre har skjedd er at jeg begynner å falle for han.. Kjenner kriblinger i magen når han ringer/sender melding, er helt ukonsentrert i trafikken når jeg skal møte han.

Så hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: 38dea...e9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sier det til ham og beskytter deg selv. Er han ikke ute etter noe mer dropper du å treffe ham.

Anonymous poster hash: 6f039...f3c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig å si det som det er. Hvis han sier at han ikke har de smame føellsene, må du holde deg unna han!

Dette er noe som skjer ofte, derfor synes jeg "uforpliktende forhold" er helt syke.

Man kan ikke legge følelsene på hylla i lang tid, når man gir seg hen til en annen. De som klarer det, vil jeg påstå er følelsesmessig avstumpa, men det er en annen debatt...

Anonymous poster hash: 96cf6...36d
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjør bil når du skal møte ham

Anonymous poster hash: 540a3...447
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjør bil når du skal møte ham

Anonymous poster hash: 540a3...447

Jeg bor på landet. Jeg tar ikke en spasertur på 2 mil før jeg skal på date..

AnonymBruker
Skrevet

Sier det til ham og beskytter deg selv. Er han ikke ute etter noe mer dropper du å treffe ham.

Anonymous poster hash: 6f039...f3c

Han vil gjerne ha et langvarig forhold, men kunne gjerne date uformelt frem til han fant kvinnen i sitt liv. Problemet er jo at jeg egentlig ikke vil ha et forhold nå!

Gjest ashanti
Skrevet

Hvorfor i all verden dater du når du ikke er ute etter noe?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden dater du når du ikke er ute etter noe?

Må man være ute etter den neste store kjærligheten for å date?

• Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Må man være ute etter den neste store kjærligheten for å date?

Nei, absolutt ikke. Men du er vel voksen og skjønner at man kan ende opp med å falle for noen hvis man gjør seg tilgjengelig for slikt. Og siden du absolutt ikke skal være sammen med noen nå, virker det litt unødvendig å utsette seg for det.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil gjerne ha et langvarig forhold, men kunne gjerne date uformelt frem til han fant kvinnen i sitt liv. Problemet er jo at jeg egentlig ikke vil ha et forhold nå!

Du vil ikke ha et forhold nå, men du vil ha han? Selvmotsigelse deluxe...som denne type forhold er forøvrig. Du lurer deg selv, og ender opp såra...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke kvinner som klarer å være en manns "tidsfordriv" til han møter ei annen kvinne han øsnker å satse på! Det forteller mye om hvordan du ser på deg selv ts.

Du har falt for han, men lyver for deg selv med å si at "du ikke vil ha noe forhold nå".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke kvinner som klarer å være en manns "tidsfordriv" til han møter ei annen kvinne han øsnker å satse på! Det forteller mye om hvordan du ser på deg selv ts.

Du har falt for han, men lyver for deg selv med å si at "du ikke vil ha noe forhold nå".

Det er vel det samme som at han klarer å være mitt" tidsfordriv" til jeg finner på noe annet å gjøre. Det handler da om å nyte hverandres selskap, bli kjent med nye mennesker og ha noe å se frem til.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel det samme som at han klarer å være mitt" tidsfordriv" til jeg finner på noe annet å gjøre. Det handler da om å nyte hverandres selskap, bli kjent med nye mennesker og ha noe å se frem til.

Hvor gamle er dere?

Dette skjedde meg ifjor.. Kom ut av ett langt forhold, skulle BARE  " ha noen å trøste meg med" vips satt jeg i saksa. Fikk følelser, klarte ikke kutte han ut og nå sitter jeg ett år etterpå, og må snart til psykolog fordi jeg er hekta på en mann som jeg aldri vil få...

Anonymous poster hash: 3f6ee...fdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Dette skjedde meg ifjor.. Kom ut av ett langt forhold, skulle BARE " ha noen å trøste meg med" vips satt jeg i saksa. Fikk følelser, klarte ikke kutte han ut og nå sitter jeg ett år etterpå, og må snart til psykolog fordi jeg er hekta på en mann som jeg aldri vil få...

Jeg er i slutten av tjue-årene, han er i begynnelsen av tredve-årene.

Dette er ikke en rebound, jeg trøster meg ikke med noen.

Anonymous poster hash: 9ccde...775

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av tjue-årene, han er i begynnelsen av tredve-årene.

Dette er ikke en rebound, jeg trøster meg ikke med noen.

Nei, men følelser er følelser... Har han sagt noe om hva han tenker om dere?

Kanksje det er "min" fyr du er borti :fnise:  hvis han er ute etter mange "venniner"?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men følelser er følelser... Har han sagt noe om hva han tenker om dere?

Kanksje det er "min" fyr du er borti :fnise: hvis han er ute etter mange "venniner"?

Får håpe det ikke er samme.. Navn på B fra Tromsø?

Han er i utgangspunktet ute etter et langvarig forhold, men så ikke noe galt i å ha en flørt/date andre frem til han finner det :)

AnonymBruker
Skrevet

Her lurer du jo deg selv ts. Du skriver en tråd fordi du har fått følelser. Da er det ikke sånn! Hvorfor prøver du å late som du ikke har følelser når du har det?

Hadde ei venninne som hadde et sånt forhold. Det begynte akkurat sånn som du beskriver det gjorde for deg. Hun var ferdig med et forhold, ville være fri. Så traff hun en hun vile ha noe uforpliktende med. Som hun etterhvert falt for. Nå snart tre år etter, sliter hun ennå med dette. Hun ble gravid med han i vinter, men han ville absolutt IKKE ha det barnet, stilte ikke noe opp osv. Ikke engang etter aborten klarte hun å kutte han ut. Jeg sa flere ganger at hun må forvente MYE mer av en mann som er interessert. Han prioriterte alltid kompisene foran henne. Nå først begynner hun å se at han ikke er sånn interessert, men hun brukte altså 3 år, og er ennå ikke over han!

Ts : Si det som det er. Hvis han ikke ønsker noe mer, DROPP kontakten med han omgående!

Anonymous poster hash: 2568e...696

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Dette skjedde meg ifjor.. Kom ut av ett langt forhold, skulle BARE  " ha noen å trøste meg med" vips satt jeg i saksa. Fikk følelser, klarte ikke kutte han ut og nå sitter jeg ett år etterpå, og må snart til psykolog fordi jeg er hekta på en mann som jeg aldri vil få...

:hug:

Anonymous poster hash: 98c22...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Her lurer du jo deg selv ts. Du skriver en tråd fordi du har fått følelser. Da er det ikke sånn! Hvorfor prøver du å late som du ikke har følelser når du har det?

Hadde ei venninne som hadde et sånt forhold. Det begynte akkurat sånn som du beskriver det gjorde for deg. Hun var ferdig med et forhold, ville være fri. Så traff hun en hun vile ha noe uforpliktende med. Som hun etterhvert falt for. Nå snart tre år etter, sliter hun ennå med dette. Hun ble gravid med han i vinter, men han ville absolutt IKKE ha det barnet, stilte ikke noe opp osv. Ikke engang etter aborten klarte hun å kutte han ut. Jeg sa flere ganger at hun må forvente MYE mer av en mann som er interessert. Han prioriterte alltid kompisene foran henne. Nå først begynner hun å se at han ikke er sånn interessert, men hun brukte altså 3 år, og er ennå ikke over han!

Ts : Si det som det er. Hvis han ikke ønsker noe mer, DROPP kontakten med han omgående!

Anonymous poster hash: 2568e...696

Herregud, leser du ikke tråden? Hva han vil er ikke tema her. Jeg vil ikke ha følelser. Selvfølgelig kan jeg gjøre kort prosess og avslutte kontakten med han, men det er ikke nødvendigvis det jeg vil. Vi omgås mye i samme kretser, så det ville også blitt vanskelig å forklare det for han. "jeg begynner å falle for deg og siden du er ute etter et forhold så dropper jeg deg. Regner med at jeg ser deg på eventen neste uke" virker ikke helt ideelt..

Jeg er ute etter råd og om hvordan jeg skal takle situasjonen/følelsene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...