AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Syntes det var kjempe skummelt å lese dette i avisen. Har dessverre dårlig råd; og fjerne dette vil være for jævlig. Om dere tror på julenissen dvs på politikerne i dette området som sier at de pengene vil bli brukt på gratis barnehager sfo... så please. Alt er bare valgflesk. Det vil bli verre fremover! Anonymous poster hash: 88add...674
stan Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Tror ikke barnetrygden vil bli fjernet i sin helhet, men at den blir behovsprøvd. Et annet forslag går på at den skal være høyere for de med lavest inntekt.
Daraya Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Behovsprøving tror jeg neppe på, det er altfor dyrt. Jeg tror barnetrygden ikke forsvinner men den er jo ikke blitt økt på mange år og dermed fases den sakte men sikkert ut.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Håper det. Hele samfunnet er lagt opp rundt småbarnsforeldre.Anonymous poster hash: a25b1...1cd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Forhåpentligvis hadde man da fått folk som hadde jobbet litt mer og ikke fått flere unger enn de klarte å forsørge. Anonymous poster hash: 0dd8c...ade
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 bare for å minne dere på en ting, dere som tydeligvis ikke har så mye til overs for småbarnsfamilier... Det er flere eldre enn unge i Norge... smak litt på den... Vi har ikke nok arbeidskraft i Norge pdd å ta vare på alle samfunnsoppgavene selv, uten veldig mye utenlands arbeidskraft... tenk litt på den... Uten kvinner som er villig til å føde barn og oppdra de, og ofre jobben og karriere for å faktisk få tid til å få de (det tar fortsatt 9 mnd å skape et nytt menneske av kjøtt og blod enten du liker det eller ikke), uten de her så blir det ikke født barn i Norge... så... om du tenker litt på det... hva tror du skjer om norske kvinner slutter å (gidde) å føde barn? Veldig enkel konsekvenstenkning det der... Hvem skal tørke ræva di når du blir gammel når det ikke fødes nok barn lenger? Anonymous poster hash: 54c3d...165 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Jeg mener at barnetrygden bør dobles og så behovsprøvd. Tror det var AP eller noe som snakket om dette. Da vil de som ikke har så mye penger få mer, mens de som tjener mye ikke får like mye. Anonymous poster hash: 12442...475
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Forhåpentligvis hadde man da fått folk som hadde jobbet litt mer og ikke fått flere unger enn de klarte å forsørge. Anonymous poster hash: 0dd8c...ade Den kommentaren der irriterer meg skikkelig kjenner jeg! Når jeg ikke er i permisjon jobber jeg 100%, det gjør også de aller fleste! Hvis noe bør behovsprøves er overgangsstønaden. Det er ganske skremmende at foreldre som ikke jobber har mer inn i måneden enn jeg som jobber fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå