Gjest Fotballen Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Jeg skal på date en kveld. Vil imponere denne dama. Hun er rolig, litt sjenert og veldig sexy. Ikke ei sånn vill dame som kjefter i ett. Jeg vil gjøre henne mo i knærne. Er dette sexy nok? - Hvit litt stram singlet eller hvit litt stram genser (kommer an på hvor kaldt det er) - Skinnjakke - Blå eller sort jeans med hull i. - Svarte sko. Joggesko eller fin sko? Er dette for jålete, for guttunge aktig, eller er det fint nok? Hva synes damer om det? Endret 1. juni 2015 av Fotballen
Gjest Fotballen Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 blir sikkert fint det, husk å ordne håret Det gjør jeg alltid.
Tibbie Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Nei, jeg liker det ikke. Høres litt trash ut med den skinnjakka og jeans med hull i. Synes i hvert fall ikke du skal gå med singlet! Velg heller ei t-skjorte. Og la den sitte passelig, ikke for stramt Vet ikke hvordan denne jenta er, men om hun er "rocker chick" eller "biker chick" kan det funke, men ikke ellers. 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Gå kledd i det som du føler deg mest komfortabel med! Om du for eksempel ikke liker å gå med t-skjorte, ikke bruk det. Liker du ikke å gå med hettegenser, ikke bruk det. Liker du ikke å gå med singlet, ikke bruk det. Regner med at du i utgangspunktet føler deg bra i det du har listet opp. Selv hadde jeg falt pladask for en mann med en tynn, langermet hvit genser, skinnjakke, sorte jeans og sorte joggesko. Jeg er glad i svart, da - kan kanskje bli for mye av det gode (ikke i mine øyne). Det er råsexy! Singlet på menn syns jeg ikke er noe spesielt sexy, MEN SÅ KLART, andre kan syns det! Anonymous poster hash: 0dd21...d42
Travalo Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Puss tennene og sjekk ånden! Pass på at du ikke har masse dritt under neglene, i ørene, osv Ellers høres det bra ut. Jeg vil anbefale deg å droppe singleten og heller gå for ei hvit t-skjorte. Lykke til! 1
Gjest Caress Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Jeg liker det! Stram, hvit overdel er digg, og avslappa jeans og skinnjakke er nice. Ville heller gått med joggesko enn finsko men det igjen spørs jo på dama, hvis hun har en litt mer konservativ stil selv foretrekker hun sikkert finsko. Og da bør du kanskje droppe hullete jeans også. Ville heller gått med tskjrote enn singlet da. Wife beater er forbeholdt svette muskler :D 1
sirenas Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Hvis du er over 20 og ikke bor i syden,dropp singleten!! 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Hold deg unna singleten. Bruk noe du faktisk ville brukt irl. Man faller jo for helheten og om dette er en stil du ikke vanligvis har, så er jo det bare teit. Anonymous poster hash: d2a40...f57
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Dette hørtes grusomt harry ut. Singlet? Hullete bukser? Joggesko? Nei, dette er ikke jålete i det hele tatt. Det vil se ut som en slask. En harry slask. Anonymous poster hash: a3423...7db 7
Gjest Honeyblossom Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 Nei, kle deg litt bedre. Finn et par jeans uten hull og ta på deg en fin genser eller skjorte. Jeg syns det er mye mer sexy.
Gjest Fotballen Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 Takk for svar. Det er en stil jeg liker selv og går ofte med (med både hullete bukser og uten hull) men med t-skjorte eller genser, så singlet kan jeg fint droppe. Kanskje bedre uten hull i buksene da.? Siden jeg ikke helt vet hvilken stil hun liker på menn.
Gjest Fotballen Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Nei, jeg liker det ikke. Høres litt trash ut med den skinnjakka og jeans med hull i. Synes i hvert fall ikke du skal gå med singlet! Velg heller ei t-skjorte. Og la den sitte passelig, ikke for stramt Vet ikke hvordan denne jenta er, men om hun er "rocker chick" eller "biker chick" kan det funke, men ikke ellers. Jeg vet at hun elsker motorsykler, men vet ikke hva slags musikk hun liker.
Tibbie Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Jeg vet at hun elsker motorsykler, men vet ikke hva slags musikk hun liker. Men hvilken klesstil har hun, da? Du må speile deg litt med henne om du skal "dress to impress" Har hun en veldig classy og ordentlig stil med skjorter, skjørt, pene sko og generelt ordentlige klær, tviler jeg på at hun vil falle for stilen din. Er hun null interessert i mote og ikke har noen stil selv, så kan det henne at hun ikke bryr seg så mye om hva du kommer i. Men for meg som er opptatt av stil og klær, så forteller andres klesstil meg mye om den personen. Du må ha vært rimelig fantastisk om det ble en date to dersom jeg møtte deg i de klærne du beskriver :S 1
Blondepiken Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 Syns det høres bra ut Men enig med de som sier at du bør droppe singlet og heller velge en t-skjorte eller genser - som ikke sitter for stramt. Skinnjakke og hullete bukser syns jeg kan vere hot, så lenge det ikke kombineres med en alt for trang topp, da blir det fort harry! Lykke til
Gjest Fotballen Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Men hvilken klesstil har hun, da? Du må speile deg litt med henne om du skal "dress to impress" Har hun en veldig classy og ordentlig stil med skjorter, skjørt, pene sko og generelt ordentlige klær, tviler jeg på at hun vil falle for stilen din. Er hun null interessert i mote og ikke har noen stil selv, så kan det henne at hun ikke bryr seg så mye om hva du kommer i. Men for meg som er opptatt av stil og klær, så forteller andres klesstil meg mye om den personen. Du må ha vært rimelig fantastisk om det ble en date to dersom jeg møtte deg i de klærne du beskriver :STror ikke hun har noen spesiel klesstil annet enn at hun liker litt dyre klær og merkeklær. Det er det de klærne jeg beskrev er. Ikke sånn billige filler.
metempsychosis Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 Opp-kneppet skjorte? Fungerer like bra med jeans (hullete eller ei) som med vanlig bukse 1
FantasDick Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Tror jeg ville droppa singleten, men resten høres ut som noe for meg i alle fall! Man kan da ikke slå feil med avslappa jeans, halvtight hvit genser/tee, sneakers og skinnjakke?
Gjest Tigress Skrevet 4. juni 2015 #20 Skrevet 4. juni 2015 Kjem vel litt an på kor gamle de er også. Sjølv ville eg snudd i døra om daten min hadde hol i olabuksa si og singlet. Kvit t-trøye og blå olabukser er likevel ein klassikar som alltid funkar, altså! Skinnjakke er supert til, men eg ville ikkje likt joggesko. Men det er mest av di eg ville likt om han hadde kledd seg litt til date'n vår, og då er ikkje joggesko og fillete olabrok så kult, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå