Tusenfryd Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 jeg er i kjempeform - jeg er i kjempeform
Gjest agurk Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Jeg kjeder meg så innmari at jeg tror jeg skal gå å trøstespise litt
Gjest 1111 Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 :hoppe: :hoppe: Hoppe med meg? Jeg kjeder meg og!
Gjest GreenSky Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Tja! Kjeder meg litt mindre, men...
Gjest TomKrus Skrevet 31. august 2004 #6 Skrevet 31. august 2004 Ha aldri sex med en politikvinne, hun sier bare "STOPP". Ha aldri sex med en kvinnelig lege, hun sier bare: "Vær så god, neste". Ha heller sex med en barnehagetante, hun sier alltid: "Oooops, opp igjen!"
Gjest TomKrus Skrevet 31. august 2004 #7 Skrevet 31. august 2004 Og en til: Mr Penis ønsker bedre lønn av følgende grunner: Jeg gjør hardt fysisk arbeid Jeg jobber ofte på store dyp Uansett hva jeg blir satt til å gjøre, må jeg stikke hodet fram først Jeg får aldri fri (i helgene - når andre slapper av - jobber jeg som regel hardest!) Jeg jobber i fuktige omgivelser Jeg får aldri betalt overtid Jeg jobber i mørke områder, med dårlig ventilasjon Jeg jobber på steder med høy temperatur Jeg er utsatt for smittefare, og kan få alvorlige sykdommer Kjære Hr. Penis, Søknaden din om høyere lønn blir avslått av følgende grunner: Du jobber ikke 8 timer om gangen Du sovner fort på jobben, selv etter korte arbeidsøkter Du følger ikke alltid ordre fra ledelsen Du beholder ikke alltid den stillingen du er satt til, og ofte besøker du andre forbudte områder Du tar aldri initiativ selv, du må alltid bli presset og stimulert før du begynner å jobbe Du forlater alltid arbeidsplassen din tilgriset og rotete etter at du er ferdig med å jobbe Du følger ikke alltid sikkerhetsforskriftene, som å gå med fornuftige klær Du klarer aldri å jobbe dobbeltskift Du blir alltid observert med to mistenksomme bagger... uansett hvor du går
Gjest lurven Skrevet 31. august 2004 #8 Skrevet 31. august 2004 en god latter forlenger livet sa kjerringa og lo seg ihjel
Gjest GreenSky Skrevet 31. august 2004 #9 Skrevet 31. august 2004 Takk! Men du har vel ingen flere, da? Sikkert en vits som funker bra i fylla det der.
Gjest TomKrus Skrevet 31. august 2004 #11 Skrevet 31. august 2004 Der' date= ja! Eller du kan leke deg med denne: Slogan Generator Eksempler: You Need A Greensky. Bet You Can't Eat Greensky. Mama's got the Magic of Greensky. osv
nat26 Skrevet 31. august 2004 #12 Skrevet 31. august 2004 Og en til: Mr Penis ønsker bedre lønn av følgende grunner: Jeg gjør hardt fysisk arbeid Jeg jobber ofte på store dyp Uansett hva jeg blir satt til å gjøre, må jeg stikke hodet fram først Jeg får aldri fri (i helgene - når andre slapper av - jobber jeg som regel hardest!) Jeg jobber i fuktige omgivelser Jeg får aldri betalt overtid Jeg jobber i mørke områder, med dårlig ventilasjon Jeg jobber på steder med høy temperatur Jeg er utsatt for smittefare, og kan få alvorlige sykdommer Kjære Hr. Penis, Søknaden din om høyere lønn blir avslått av følgende grunner: Du jobber ikke 8 timer om gangen Du sovner fort på jobben, selv etter korte arbeidsøkter Du følger ikke alltid ordre fra ledelsen Du beholder ikke alltid den stillingen du er satt til, og ofte besøker du andre forbudte områder Du tar aldri initiativ selv, du må alltid bli presset og stimulert før du begynner å jobbe Du forlater alltid arbeidsplassen din tilgriset og rotete etter at du er ferdig med å jobbe Du følger ikke alltid sikkerhetsforskriftene, som å gå med fornuftige klær Du klarer aldri å jobbe dobbeltskift Du blir alltid observert med to mistenksomme bagger... uansett hvor du går
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. august 2004 #13 Skrevet 31. august 2004 Please Don't Squeeze The Bjørnsdatter.
Gjest GreenSky Skrevet 31. august 2004 #14 Skrevet 31. august 2004 Genialt! :kysse: Men du? Kan ikke du komme og underholde meg, da? Like greit det, liksom.
Gjest TomKrus Skrevet 31. august 2004 #15 Skrevet 31. august 2004 Genialt! :kysse: Men du? Kan ikke du komme og underholde meg, da? Like greit det, liksom. Hmm, du har noen IOW's til overs ennå, så det er bare å bruk dem. Usikker på om jeg rekker å komme innen rimelig tid da.
-Fisken- Skrevet 31. august 2004 #16 Skrevet 31. august 2004 DEt var en gang to tomater som skulle gå over en vei. DEn ene gikk først, og en bil kjørte over den. DA sa den andre: - Come an, kæssjup!
Gjest GreenSky Skrevet 31. august 2004 #18 Skrevet 31. august 2004 Hmm, du har noen IOW's til overs ennå, så det er bare å bruk dem. Usikker på om jeg rekker å komme innen rimelig tid da. Men det er greit det, det blir aldri for sent eller for tidlig med god underholdning. Jeg har faktisk ganske mange IOW's til overs når jeg tenker meg om.
Donnie Darko Skrevet 31. august 2004 #19 Skrevet 31. august 2004 Har du pils i kjøleskapet så kan jeg være der om tre kvarter
Gjest TomKrus Skrevet 31. august 2004 #20 Skrevet 31. august 2004 Men det er greit det, det blir aldri for sent eller for tidlig med god underholdning. Jeg har faktisk ganske mange IOW's til overs når jeg tenker meg om. Det kan være fali å løse inn alle på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå