chocolatephobia Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Hei! Har nettopp solgt min L'oreal steampod da den ble altfor stor å ta med meg frem og tilbake siden jeg bor på hybel. Jeg hadde da av den modellen som hadde stor "vanntank". Nå har jeg derfor tenkt å kjøpe meg en ny slettetang og kommet frem til at jeg skal kjøp GHD. Hvilken GHD slettetang er best? Er så mange forskjellige typer og klarer ikke helt å skjønne hva forskjellen på de er.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 jeg har ghd eclipse, syns den er veldig god og bruker den flere ganger i uka . Anonymous poster hash: 4f236...244
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har Remington, og den er det beste jeg har vært borti! Da jeg kjøpte den så hadde jeg langt, tykt hår, med krøller! Og jeg fikk glatt og mykt hår på null komma niks. Nå så er håret tynnere pga vitaminmangel, skrur ned varmen litt og den funker fortsatt perfekt på de umulige krøllene mine. Det går så fort at skadene blir ikke like store som ved bruk av dårligere rettetang. Kunne fint stå i over en time før, og det sliter jo nå så sinnssykt på håret. Nå så tar det meg 15-20min bare. http://www.netonnet.no/art/personlig-pleie/remington-s9500pearlstraightener/175388.1008/ Anonymous poster hash: 549c8...fe7
Gjest Honeyblossom Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Jeg tror de aller fleste vil gi ganske likt resultat. Eneste store forskjellen er jo de ulike fargene. Da jeg kjøpte ny rettetang gikk jeg for denne http://www.ghdhair.com/us/limited-edition-ghds/ghd-iv-lavender-styler fordi jeg syns fargen var så fin på den Men skulle jeg kjøpt ny nå ville jeg heller gått for Eclipse. Endret 1. juni 2015 av Honeyblossom
kills Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har vel den modellen som heter IV styler, og har hatt denne i snart sju år og den funker fortsatt like fint. Dersom min skulle gå i stykker så hadde jeg nok kjøpt eclipse da den visstnok skal være bedre.
ClosedParadise Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har rettetang fra CHI. Beste jeg noen gang har vært borte i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå