AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Hei Jeg har nå gått på Lamicyclin tabletter i en måned, to ganger daglig. Det er det samme som Tetracycliner. Jeg har aldri hatt kjempe mye kviser, men gjevlig 2-4 store hver dag som dukker opp. Nå har jeg gått på pillene i en måned og merker ingen forskjell. Jeg har tullet litt med pillene og glemt de en gang her og der, og lurer på om det kan være derfor? Klarer ikke ta de på samme tidspunkt hver dag. Andre med erfaringer? Må jeg gå på de lengre? Skal egentlig gå på de i 3 måneder, men jeg ser jo ingen forbedring. Anonymous poster hash: 2ce45...d20
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 har selv gått på antibiotika mot akne, og det tar ikke bare en måned å se et resultat for mange desverre... noen ser effekt etter svært kort tid, andre etter flere måneder. jeg gikk på noe som heter dalacin i 16 uker og hadde ganske likt problem som deg, så jeg tror du må regne med å vente litt lenger. men jeg greier ikke helt å forstå hva pillene du går på heter? heter de lamicyclin? det er også viktig at du husker å ta de hver dag, og ikke glemmer noen det kan være en av grunnene til at du ikke ser en effekt... Anonymous poster hash: 617ad...95c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 har en mann som går på desse, og jeg lurer på om jeg ikke kan bli gravis mens HAN går på dem? noen som vet? Anonymous poster hash: fc57a...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå