AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Hei En venninne av meg skal kjøpe bikini fra VS for meg i London, men merker jeg er litt i tvil mtp størrelse. Jeg bruker 75-80F i Change sine bher, men kan godt ha 80D på HM feks Størrelsene på VS er jo litt annerledes enn de, altså 36DD osv.. I tillegg er bikinien jeg tenker å kjøpe push-up (bombshell), det har vel også litt å si hvilken størrelse man burde velge? Vil ikke ha puppene klemt opp til haka 😂 Noen som har en ide om hvilken størrelse jeg burde gå for? Anonymous poster hash: 28add...a63
Maria.91 Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Av min erfaring er VS litt rare på akkurat det der! Omkretsen har vært "standard" oversettbar for min del (http://www.85b.org/bra_conv.php), men koppene varierer veldig fra modell til modell! Sorry at jeg ikke kunne være til mer hjelp, håper uansett du blir fornøyd med bikinien din, VS sine er rålekre
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Av min erfaring er VS litt rare på akkurat det der! Omkretsen har vært "standard" oversettbar for min del (http://www.85b.org/bra_conv.php), men koppene varierer veldig fra modell til modell! Sorry at jeg ikke kunne være til mer hjelp, håper uansett du blir fornøyd med bikinien din, VS sine er rålekre Haha, ble visst 36DD på 80F, akuratt som jeg skrev i inlegget! Har også hørt at VS er litt variabel på koppene, derfor jeg skrev at det var bombshell i tilfelle noen hadde erfaring med det ☺️ tusen takk for svar ☺️☺️Anonymous poster hash: 28add...a63
c44 Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Jeg bruker 70d til vanlig og har 32DD i bombshell bh og bikini
aurinko Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg kjøpte VS bikini i størrelse M. Den var aaaalfor liten. Dekte nesten ikke nipplen 😁
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Jeg bruker 70d til vanlig og har 32DD i bombshell bh og bikini Er koppene på bombshell bikinien nokså "vanlige? ☺️ Er jo ikke allverdens mange bombshell bikinier på VS, så de må vel være litt like:)Anonymous poster hash: 117f5...960
c44 Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Er koppene på bombshell bikinien nokså "vanlige? ☺️ Er jo ikke allverdens mange bombshell bikinier på VS, så de må vel være litt like:)Anonymous poster hash: 117f5...960 Koppene er samme på bh og på bikini men vil si at bombshell er mye trangere enn en vanlig bh pga pushen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå