Gå til innhold

Victorias Secret bikinistørrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

En venninne av meg skal kjøpe bikini fra VS for meg i London, men merker jeg er litt i tvil mtp størrelse. Jeg bruker 75-80F i Change sine bher, men kan godt ha 80D på HM feks :)

Størrelsene på VS er jo litt annerledes enn de, altså 36DD osv.. I tillegg er bikinien jeg tenker å kjøpe push-up (bombshell), det har vel også litt å si hvilken størrelse man burde velge? Vil ikke ha puppene klemt opp til haka 😂

Noen som har en ide om hvilken størrelse jeg burde gå for? :)

Anonymous poster hash: 28add...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av min erfaring er VS litt rare på akkurat det der! Omkretsen har vært "standard" oversettbar for min del (http://www.85b.org/bra_conv.php), men koppene varierer veldig fra modell til modell! Sorry at jeg ikke kunne være til mer hjelp, håper uansett du blir fornøyd med bikinien din, VS sine er rålekre :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Av min erfaring er VS litt rare på akkurat det der! Omkretsen har vært "standard" oversettbar for min del (http://www.85b.org/bra_conv.php), men koppene varierer veldig fra modell til modell! Sorry at jeg ikke kunne være til mer hjelp, håper uansett du blir fornøyd med bikinien din, VS sine er rålekre :laugh:

Haha, ble visst 36DD på 80F, akuratt som jeg skrev i inlegget! :laugh: Har også hørt at VS er litt variabel på koppene, derfor jeg skrev at det var bombshell i tilfelle noen hadde erfaring med det ☺️ tusen takk for svar ☺️☺️

Anonymous poster hash: 28add...a63

Gjest lolle
Skrevet

Jeg bruker 75 D i Norge, og 34 D fra VS

Skrevet

Jeg bruker 70d til vanlig og har 32DD i bombshell bh og bikini :)

Skrevet

Jeg kjøpte VS bikini i størrelse M. Den var aaaalfor liten. Dekte nesten ikke nipplen 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 70d til vanlig og har 32DD i bombshell bh og bikini :)

Er koppene på bombshell bikinien nokså "vanlige? ☺️ Er jo ikke allverdens mange bombshell bikinier på VS, så de må vel være litt like:)

Anonymous poster hash: 117f5...960

Skrevet

Er koppene på bombshell bikinien nokså "vanlige? ☺️ Er jo ikke allverdens mange bombshell bikinier på VS, så de må vel være litt like:)

Anonymous poster hash: 117f5...960

Koppene er samme på bh og på bikini :) men vil si at bombshell er mye trangere enn en vanlig bh pga pushen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...