Brannkopp Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Når man søker på navnet mitt på bilderesultater på google kommer det en haug av nakenbilder av meg. Jeg la de ut for flere år siden fordi jeg innbilte meg at "det er jo kunst, det har ikke noe med sex å gjøre": Men nå har jeg fått flere mannlige fiender og min far er en ond (faktisk!) seksuell misbruker. Å finne disse bildene av meg er jo enkeltes drøm. sikkert. Og det er ikke meningen at de skal se de, så klart. Så for meg er det utrolig viktig å få slettet de. Jeg har jo slettet de for lenge siden fordi jeg ville ha slettet de uansett. La de ut på bloggnorge.com. Jeg så at alle bilder fra alle blogginnlegg som jeg tidligere har slettet ligger ute offentlig på bloggnorge.com. Man finner alle bildene som jeg noen gang har brukt på bloggen på søkeresultater på google. Jeg så at alle de gamle bildene fortsatt fantes samlet på en egen side på bloggen, og slettet nakenbildene herfra. Men selv om de nå er slettet fra siden finnes de på googleresultater og man kan se dem i full størrelse der.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Hva heter du i virkeligheten så skal jeg se om jeg kan hjelpe med noe? :D Anonymous poster hash: 8bad8...765 3
Gjest Evans Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Prøv slettmeg.no De har spesialisert seg på å hjelpe folk med å få slettet bilder de ikke vil ha på nett
fullførsetningen Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 (endret) *redigert: Oops. Endret 1. juni 2015 av fullførsetningen
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 slettmeg.no Anonymous poster hash: f210a...d74
Sjela Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 https://support.google.com/legal/contact/lr_eudpa?product=websearch&hl=no Det finnes også et skjema for sletting av buffrede søk. Dvs hvor innhold er slettet fra verten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå