AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Min eksmann og jeg ble skilt for litt over to år siden. Jeg gikk, pga utroskap og mye annet stygt. Vi snakket mye og jeg ga han mange sjanser før jeg gikk. Vi forsøkte også terapi, men han "forstår ikke" hvorfor jeg gikk, vi hadde det jo supert, og har byttet på å prøve å kjefte meg tilbake (gi meg dårlig samvittighet for hva jeg har gjort mot han og familien) og å smigre, og når det ikke virker og jeg står på mitt så snakker han ikke til meg, bare overser alle mine henvendelser. Vi har to barn sammen i skolealder, så vi må jo samarbeide! Hva gjør man her? Familievernkontoret vil han ikke på.. Anonymous poster hash: 85485...497
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Megling!Anonymous poster hash: 6714e...fa2 Det hjelper da veldig lite når kun mekling etter samlivsbrudd er obligatorisk (som vi såklart har vært på, men det var jo for å få til en samværsavtale, som vi har). Han ser ikke poenget i å dra mer på familievernkontoret. Anonymous poster hash: 85485...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå