monkey Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Heihei Syntes det er utrolig lenge siden jeg reiste.kjenner ingen, ingen som har vært i landet mer enn meg. Sist gang reiste jeg til asia.dette var 6år siden. Alt jeg tenker på i det siste er å få ta en tur og slappe av heeelt.. nå som jeg har baby, og skal ha flere tett etter hverandre, kan jeg tenke meg at jeg må drøye det ca 4år til..så har satt en grense til maks 10år.da MÅ jeg ta en tur til utlandet og bare slappe av og ikke jobbe eller gjøre noe som helst.. Hvor lenge siden var det sist dere reiste til utlandet? Hvor var dette? Klarer dere å bli i landet i 10år? Endret 1. juni 2015 av monkey
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Har ikke vært ute av landet på snart to år. Det er bortimot rekord. Men om to måneder reiser jeg til Kina. Anonymous poster hash: ed569...666
Roadrunner Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 En måned siden jeg var i London. Tre måneder siden San Francisco og Hawaii. Prøver å få til minst en 14 dagers tur i løpet av vinteren.
Anglofil Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Hvor lenge siden var det sist dere reiste til utlandet? 3 måneder sidenHvor var dette? London, StorbritanniaKlarer dere å bli i landet i 10år? Nei. Jeg elsker å reise. Prøver å reise til utlandet minst to ganger per år. Om sommeren blir det gjerne en utenlandsferie på 2-3 uker og en weekend/ukestur til et annet land, gjerne på storbyferie. Mvh Yvonne
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Hvor lenge siden var det sist dere reiste til utlandet? Lenge siden. Vil tippe 2002, men er litt usikker. Hvor var dette? London. Klarer dere å bli i landet i 10år? Vell, svaret på spørsmål en gir deg svaret på dette. Håper på å få tur til DisneyWorld Paris i 2016/2017. Endret 1. juni 2015 av Steve Rogers
reiseglad Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Var på Malta sist måned. I 2014 var jeg i utlandet fem turer, blir muligens litt færre turer i år.
Maximillian Cohen Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Var i Berlin i fjor høst. Har ingen utenlandsplaner for i år, men pleier å reise på minst en sommerferie og en tur med jobben i året...bare ikke i år.
Cathj Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Var i London tidligere i år, og på Island i april. Skal tilbake til Island nå i juni. Jeg hadde aldri klart å være i Norge i 10 år. Jeg tenkte jeg skulle sløyfe utenlandsferier i 2016 for å spare penger, og det kommer til å bli vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Var i Paris for tre måneder siden. Pleier å reise til utlandet ca to ganger i året, da blir det gjerne én storbytur og én strandferie. Er student, så enn så lenge blir det "budsjettferier" i form av restplass og storbyweekend utenfor høysesong. Er i utgangspunktet heldig med at jeg får reist såpass som studnet, men når jeg er ferdig utdannet vil nok litt mer eksotiske destinasjoner som karibien og Asia. Gleder meg tror ikke jeg kunne blitt i landet i 10 år, men når det er sagt, så synes jeg folk reiser ALT for mye for tiden. Bare se på enkelte av landets bloggere som har rukket både 3 og 4 turer over atlanteren så langt i år, i tillegg til x antall europaturer. Det er ikke veldig miljøvennlig. Anonymous poster hash: 17f2f...74e
si_nei Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Var i New York i slutten av april. Tror ikke jeg har hatt et år uten utenlandsreiser de siste femten årene, og hadde helt klart ikke greid ti år uten å reise ut. Nå skal jeg ikke på "langtur" før i november, og jeg syns det er alt for lenge til.
Gjest imperio Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 ... To år siden. Men før det så var det flere år, har ikke noe tilovers for sydenturer.Sist jeg var i syden var vell 10+ år siden. Men storbyreiser, det jeg liker jeg, men det gjør ikke familien eller venner.
karrifrøkna Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 Kom hjem fra Hellas på torsdag som var, 28 mai! I 2014 var jeg i Hellas i både mai og juni, og året før der var jeg først på cruise i Middelhavet, en uke i Italia og en uke i Hellas etter det. Og fra jeg var 10-11 var jeg minst to uker i Tyrkia hvert år. Så nei, 10 år her i landet hadde jeg aldri klart
PatrickBateman_ Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Siste utenlandsreise var Spania i slutten av mars.
Gjest hockeyfrue Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 Kom hjem fra London for en måned siden, og om tre uker går turen til Italia der vi skal være i seks uker. Jeg elsker å reise, så hadde nok ikke klart ti år uten en eneste utenlandstur.
Bondenisse Skrevet 1. juni 2015 #16 Skrevet 1. juni 2015 Var i Frankrike (Paris) på weekendtur for 1,5 måned siden Reiser til Israel og Palestina om 3 måneder I mellomtiden blir det kanskje sør-øst-asia
Gjest Linaria Skrevet 1. juni 2015 #17 Skrevet 1. juni 2015 Var i Irland og Skottland i fire uker i mars/april. Føles alt for lenge siden, men det har vært eksamenstid, så jeg har måttet være hjemme. Reiser tilbake til Edinburgh om litt under to uker, før jeg flytter dit i september. Kunne aldri vært i Norge i ti år uten å reise.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Ca et år. Skal reise utenlands om en uke. Må ha minst en utenlandstur i året. Skulle gjerne reist mer, men så er det å få feriedagene til å strekke til, da, når man også elsker å gå i fjellet og være på hytten her i Norge om sommeren.. Anonymous poster hash: 46073...438
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Var i USA for en måned siden Anonymous poster hash: ac710...068
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #20 Skrevet 2. juni 2015 Var 7 dager i Paris 1 år siden og 7 dager i London 1/2 år før det. I forkant av det hadde jeg ikke vært utenlands på 12 år. Downsizer nå bolig, og skal leve livet mer Anonymous poster hash: 9f760...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå