Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt men ikke funnet så mye... har ofte tenkt på, er det slik at populære jenter med flere venner blant begge kjønn krever mye av en eventuell kjæreste?

jeg har lekt gjemmeleken en god stund nå, jeg ønsker nye venner, men tør ikke møte nye folk og vet ikke hvor (liten plass) er heller ikke typen som kommer til å prøve ut nettdating (føler det blir for unaturlig og falskt) og jeg er vanskelig å vite hvem er (på internett)

En av de sære vennene mine er av den typen som legger til rubbel og bit av jenter, og i tillegg liker han bildene til alle de såkalte poppis jentene på div. medier og det at jeg kanskje kommer til å treffe på en av de en dag, vil det garantert skremme dem vekk når de ser hvem som er vennene mine. Og han har aldri fått seg noe, så han er enkelt og greit ekstremt creepy.

Og før dere tipser om å begynne med en ny hobby, det tar opp mye av tiden min men er bare liten interesse for det her inne. Har lyst å flytte men det skjer ikke før om minst 1 år... må altså gå alene i 1 år til hvis ikke noe spesielt skjer til høsten.

Det jeg hater er at jeg føler folk ser på meg som en sosial taper av og til, alle andre begynner voksenlivet sitt nå mens jeg sitter her uten sosialt nettverk. f*** som jeg hater livet mitt.

noen som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: 70989...df4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal ei jente bli skremt av vennene dine? Hvis jenta er moden så respektere hun dine venner, men hvis det er ei som ikke er det så kan hun fort finne på å stikke av. Aldri tenk slik, jeg har også noen i gjengen min som er slik. Men det er slik han er.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det at du ser på deg selv som taper som gjør deg til en taper. Skaff deg bedre selvtillitt så vil det skinne igjennom og folk du blir kjent med like deg for den du er, ikke den du selv tror at de tror at du er (venneløs, taper eller lignende)

Anonymous poster hash: cb1a7...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...