Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Lurer bare på om dere også har slikt, altså at det er helt vanlig. Litt under navlen, ved skambenet, og når jeg tar fingeren min og presser den helt inn ved skambenet så gjør det litt vondt? Altså man tar fingrene og presser inn skambenet helt. Får dere også vondt når dere gjør det? Takk på forhånd!

AnonymBruker
Skrevet

Så la være. Symfysen er forbundet med brusk som kan få en lokal betennelse om du fortsetter å irritere.

Anonymous poster hash: 379d3...b92
  • Liker 1
Skrevet

Så la være. Symfysen er forbundet med brusk som kan få en lokal betennelse om du fortsetter å irritere.

Ok, takk. Har bare veldig sykdomsangs skjønner du. Er det sånn hos deg og? At du får litt vondt når du presser inn skambenet helt med fingrene?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk. Har bare veldig sykdomsangs skjønner du. Er det sånn hos deg og? At du får litt vondt når du presser inn skambenet helt med fingrene?

Ja, og det er helt normalt.

Det ligger nerver, sener og andre ligamenter der. La det være

• Liker 2
Skrevet

Ja, og det er helt normalt.

Det ligger nerver, sener og andre ligamenter der. La det være

Kan du beskrive hvordan vondt det gjør og hvor du trykker sånn cirka?

Gjest Haaploes
Skrevet

Dersom jeg presser langt nok innover hvor som helst på kroppen, så gjør det da vondt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vondt uansett hvilke bein jeg presser på om jeg presser hardt...

Anonymous poster hash: 1f94f...6b9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst ts. TA DEG SAMMEN OG LA VÆR Å TRYKKE OG KLEMME PÅ HELE DEG. Alle får vondt av å trykke på bein, spesielle steder ol. Det er nerver over hele kroppen

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan du beskrive hvordan vondt det gjør og hvor du trykker sånn cirka?

Trykksmerte. Kjære vene, TS. Hvorfor presser du deg i det hele tatt her?

Anonymous poster hash: d9d5d...ce5

• Liker 5
Skrevet

Trykksmerte. Kjære vene, TS. Hvorfor presser du deg i det hele tatt her?

Anonymous poster hash: d9d5d...ce5

Fordi når jeg trykker langt inn der, så får jeg litt stiknings smerte kjennes det ut som?

Skrevet

Dersom jeg presser langt nok innover hvor som helst på kroppen, så gjør det da vondt?

Hvordan vondt får du når du trykker inn i skambenet med fingrene?

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg sammen og jobb med tamkene dine, ikke gi etter på denne måten. Å få vondt av å selvskade gjennom å presse hardt på diverse kroppsdeler er normalt. Den eneste sykdommen du har er sykdomsangst/hypokondri.

Anonymous poster hash: f029d...adf
  • Liker 5
Skrevet

Ta deg sammen og jobb med tamkene dine, ikke gi etter på denne måten. Å få vondt av å selvskade gjennom å presse hardt på diverse kroppsdeler er normalt. Den eneste sykdommen du har er sykdomsangst/hypokondri.

Anonymous poster hash: f029d...adf

Ok :)

Så det du sier er at du også får endel vondt når du presser hardt ned der?

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det snart så jeg rapporterer denne tråden,ts. Det begynner å bli latterlig og du grenser til selvskading

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok :)

Så det du sier er at du også får endel vondt når du presser hardt ned der?

Selvfølgelig er det vondt å presse hardt inn der. Akkurat som det er vondt å trykke hardt på de aller fleste andre plasser.

Anonymous poster hash: 80f5d...300

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det vondt å presse hardt inn der. Akkurat som det er vondt å trykke hardt på de aller fleste andre plasser.

Hvor er det du presser? Kan jo hende vi er på forskjellige steder

Skrevet

Seriøst, Ts slutt å trykke.Du skjønner jo selv at om en fortsetter så gjør det vondt.

Oppsøk fastlegen og be om henvisning til lege.Du er ikke stabil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det du presser? Kan jo hende vi er på forskjellige steder

Prøv å flytt hånden din ett annet sted å press hardt. Det vil garantert gjøre vondt kjære deg. Du presser deg selv inn i livmora/tarmene å det er ikke bra. Seriøst, slutt.det kan bli fryktelig irritert om du fortsetter å trykke å da vil ikke smerten slippe når du slutter. Slutt å press så du ikke ødelegger noe inni der å bestill deg en time hos legen for å få hjelp til tvangstankene dine.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...