AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Sikkert vanlig, men hva kan man gjøre med det? Har hatt Tinder ett år, og det er 3-4 stk jeg kunne tenkt meg å bli kjent med IRL. Men jeg går lei etter å ha chattet max en uke, også gidder jeg ikke logge på Tinder før 4 mnd senere igjen fordi jeg går lei rett og slett. Det er jo mega"ditch" i mannens hode men for meg har det ingenting med selve han å gjøre, mere hele Tinder. Er også litt sjenert så vil liksom ikke møte noen etter bare noen dager heller. Tips? Anonymous poster hash: 52ecd...604
Shamkriss92 Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Det er derfor man skal fortsette praten på andre sosiale medier. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Du har i løpet av et år funnet 3-4 du kunne tenke deg og møte men ikke møtt dem? Du må bare ta initativ og møte dem. 4 mnd senere er de muligens forsvunnet, og jeg ville aldri ventet 4 mnd på en jeg ikke hadde møtt. Jeg blir og lei av Tinder. Har møtt 4 på ca 7 uker nå. Bruker det nå bare annen hver dag ca en halvtime om kvelden. Anonymous poster hash: d727d...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Du har i løpet av et år funnet 3-4 du kunne tenke deg og møte men ikke møtt dem? Du må bare ta initativ og møte dem. 4 mnd senere er de muligens forsvunnet, og jeg ville aldri ventet 4 mnd på en jeg ikke hadde møtt. Jeg blir og lei av Tinder. Har møtt 4 på ca 7 uker nå. Bruker det nå bare annen hver dag ca en halvtime om kvelden.Anonymous poster hash: d727d...1b0 'Bare' ? :-) Anonymous poster hash: b1628...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Det er derfor man skal fortsette praten på andre sosiale medier. Nei det vil jeg ikke. Jeg hadde en fra Tinder på facebook og det ble et helvete uten like med konstant masing om hvorfor jeg ikke hadde tid til å ta en kaffe med han når han så på facebook at jeg hadde tid til å ta en kaffe med en venninde osv. Anonymous poster hash: 52ecd...604
Shamkriss92 Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Nei det vil jeg ikke. Jeg hadde en fra Tinder på facebook og det ble et helvete uten like med konstant masing om hvorfor jeg ikke hadde tid til å ta en kaffe med han når han så på facebook at jeg hadde tid til å ta en kaffe med en venninde osv. Anonymous poster hash: 52ecd...604 Hvorfor begynne rett på FB? Bruk Snap, se om det er noe kaliber i folket. Hvis du har dem rett på FB så er det som å skyt seg selv i leggen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Nei det vil jeg ikke. Jeg hadde en fra Tinder på facebook og det ble et helvete uten like med konstant masing om hvorfor jeg ikke hadde tid til å ta en kaffe med han når han så på facebook at jeg hadde tid til å ta en kaffe med en venninde osv.Anonymous poster hash: 52ecd...604 Blir det mas er det jo bare å kutte ut vedkommende.Anonymous poster hash: 20a3a...a97
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Blir det mas er det jo bare å kutte ut vedkommende.Anonymous poster hash: 20a3a...a97 Ja det var jo det jeg gjorde. Snap er heller ikke aktuelt for jeg vil ikke at så å si fremmede skal se hva jeg driver med til en hver tid og hva jeg snapper og facetimer. Anonymous poster hash: 52ecd...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå