AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Kanskje dette er feil forum men tenkte det er noen her som vet litt om akkurat dette? Jeg har fått tilbud om å holde hundekurs (valpekurs) for en hundeskole, og lurer på hva jeg bør forvente å få betalt for dette? De sier det blir timebetalt. Kurset går over 6 kvelder à 1 time. Noen som vet hva jeg bør forvente? Får jeg kontrakt? Dette er jo midlertidig jobb. Hva om jeg blir syk, får jeg sykepenger? Og hva med feriepenger? Kan nevne at jeg er 28 år og har gått instruktørutdannelse men aldri jobbet som instruktør enda. Takk for svar. Anonymous poster hash: 3ecb4...a74
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Det regnes vel som hobbyinntekt, så tror ikke du kan vente deg sykepenger og feriepenger. Der jeg jobber får man 400 kroner per ekvipasje første året man jobber som instruktør, og 500 kr fra og med året. Anonymous poster hash: 49560...d6b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Det regnes vel som hobbyinntekt, så tror ikke du kan vente deg sykepenger og feriepenger. Der jeg jobber får man 400 kroner per ekvipasje første året man jobber som instruktør, og 500 kr fra og med året. Anonymous poster hash: 49560...d6b Hva? Bare 400 pr hund gjennom hele kurset? Anonymous poster hash: 3ecb4...a74
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Hva? Bare 400 pr hund gjennom hele kurset? Anonymous poster hash: 3ecb4...a74 TS igjen. Hvorfor regnes det som hobbyinntekt? Jeg jobber fulltid og dette er jo en ekstrajobb jeg må skatte for vel? Anonymous poster hash: 3ecb4...a74
Gjest Gaea Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 En venninne av meg tjener 650 per kursdeltaker, som regel er det 8-10 deltakere per kurs, som går over 10 kvelder. Det blir altså f.eks. 650x9 (=5850), per kveld er det 585 kr. Husker ikke nøyaktig hvor lenge kurset varer, men er vel en time eller to, så jeg synes ikke timelønnen er så dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå