Catzy Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Har sett at Brudekjolen i Oslo reklamerer med salg fra torsdag 2. september. 70% avslag på deler av 2004-kolleksjonen og greier. Har allerede funnet drømmekjolen, og den er 2005-modell, men jeg kommer nok til å stikke innom. Vet at de selger slør og sko, kanskje jeg kan komme unna med noe av det til under tusenlappen. Catzy
Gjest MrsL Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Ja, det er lurt å få med seg slikt. Jeg kjøpte skoene mine på salg hos en brudesalong og veldig fornøyd med det.
lene Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 lurt å gå å se. jeg var i en brudesalong hvor det var salg - var så heldig at jeg fant drømmekjolen av de som var på salg - 4000 kroner for en pronovias kjole!!! hadde kostet 8400!!
maki Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Jeg skal på det salget i morra med ei venninne, skal se om jeg finner slør og sko. De har en virkelig nydelig kjole der bilde 1 bilde 2 men det jo 2005 modell da siden de har kjoler fra Pronovias der så håper jeg på å finne et slør jeg har sett på siden dems, eller i alle fall noe som ligner. *krysser fingra*
maki Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 greide å få ut det samme innlegget to ganger ops :oops:
lene Skrevet 2. september 2004 #6 Skrevet 2. september 2004 hvordan kan en se slør og sko som er på salg???
maki Skrevet 2. september 2004 #7 Skrevet 2. september 2004 hvordan kan en se slør og sko som er på salg??? vel dersom sko og slør også er på salgt så finner enn da raskt ut når man kommer i butikken. f.eks med et skilt det står salg på eller xx% men har migrene i dag så den turen ble det veldig lite av
lene Skrevet 2. september 2004 #8 Skrevet 2. september 2004 bor i kristiansand jeg da - så tror ikke det blir noe tur til oslo. Men vist jeg hadde funnet noe på internett siden deres kunne jeg fått en venninne til å gå innom... Så det var egentlig det jeg mente - om jeg kunne finne det som var på salg av slør og sko ppå nettsiden deres...
Catzy Skrevet 2. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2004 På websidene står det bare generelt om at de har sko og tilbehør. Men til helga er det også brudemesse arrangert av Christiane (?), som har litt mer på websidene sine. Kanskje hun kan gå innom der for deg? http://www.christiane.no/diverse.asp Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå