Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig ingen aktiv prøver, men tenkte å spørre her inne da dere som faktisk prøver kanskje har best peiling på slikt noe.

Jeg er ganske sikker på at forrige mens begynte 30. april og at jeg skulle hatt mensen nå den 28. mai.
Jeg er altså fire dager over, noe som er uvanlig til meg å være.
Jeg er dessuten ganske sikker på at eggeløsning fant sted 14 mai, pga slim osv. Hadde ubeskytta samleie 13 mai - og tok derfor en graviditetstest for to dager siden som viste negativ.

Mensen har enda ikke kommet og jeg begynner derfor å lure. Har en del tegn på graviditet, men samtidig ganske mye PMS-tegn før mens, så det er kanskje vanskelig å skille mellom dem. Kvalmen er det verste, men den kommer som oftest bare på kvelden, og jeg har enda ikke kastet opp noenting.

Testen jeg tok var en fra Rema1000, en sånn rfsu(?) test, og den var meget blank to dager over ikm (hvis det betyr den dagen jeg skulle hatt mensen??)

Er denne testen sikker? Tok den også på kveldsurin, fordi jeg trodde det ikke hadde noe å si etter ikm.
Er det nå ganske sikkert at jeg IKKE er gravid?
Eller burde jeg ta enda en test? :forvirra:

Blir så forvirret.. Mensen pleier ikke være sen.

Anonymous poster hash: f5d49...b85

Anonymous poster hash: f5d49...b85
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen her kan svare på om testen viste riktig resultat eller hvorvidt du er gravid eller ikke. Jeg har hørt at hcg (det graviditetshormonet som gir utslag på g-testen) dobler seg hver andre dag. Altså er det gode muligheter for at du vil kunne få et riktig svar på en test om du venter et par dager før du tar en ny :)

Lykke til! Håper du får det svaret du ønsker, uansett hva det måtte være :)

Anonymous poster hash: ab570...13c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...