Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden Butikken du ALDRI besøker igjen: Hvilke butikker besøker du GJERNE igjen? Hvorfor liker du akkurat den butikken, og hvordan vil du en butikk skal være mot kundene?

Som jeg skrev i den andre tråden, er den ideelle butikken for meg, en som lar kundene få kikke i fred, men samtidig gir hjelp og råd når folk trenger det. Det er også viktig at den har ærlige selgere. Skal jeg for eksempel kjøpe nye sko, trenger jeg råd om hva som passer akkurat for mine føtter og mitt behov, ikke overivrige selgere som prakker på meg de dyreste skoa.

XXL - Har kjøpt sko der flere ganger. Selgeren har anbefalt modeller som passer spesifikt for meg og mine behov. Selv om skoa i noen tilfeller har vært ganske dyre, har jeg endt opp med modeller som jeg har vært toppfornøyd med i etterkant.

Indiska - Jeg kjøper mange av klærne mine der. Selgerne gir gode råd og hva som passer og ikke passer etter min kroppsfigur, og er ærlige begge veier.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Netty Kløverhuset (undertøysbutikk i Bergen)

Får alltid veldig god hjelp til å finne bh-er som sitter fint og gir god støtte. Blide damer som kan sine saker. De er ærlige og sier i fra om noe ikke skulle være fint, sitter feil, noe jeg setter veldig stor pris på. Etter at jeg oppdaget denne butikken, handler jeg kun her :) Jeg syns prisene var noe stive første gang jeg var der, men kvaliteten på varene veier opp for det!

Det kan oppstå litt ventetid om det er mange kunder der, men syns de ansatte er flinke til å 'sjonglere' kundene uten at det går utover kundeopplevelsen

Kremmerhuset Bergen Storsenter:

det jobber en skikkelig hyggelig ung kvinne der som virkelig kan det her med god service! Blir i så godt humør når jeg har handlet der :)

Anonymous poster hash: 88b4e...671

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...