Gå til innhold

Hvilket navn ville du valgt; Alma eller Sofia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..

Anonymous poster hash: e6586...bf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alma! veldig fint :) Sofia er nødt til å pressisere a endingen sin hele livet, alle kommer til å høre Sofie....

AnonymBruker
Skrevet

Begge er fine synes jeg da. Dansa med ei som het sofia, kjempe flink. Og dattera til ei venninne heter Alma og hun er kjempesøt. Så det kommer litt ann på hva man forbinder navnene med. Nå synes jeg det Erling mange barn som heter sofia/sofie for tiden, og jeg liker navn som ikke er så populære

Anonymous poster hash: 193f9...6e9

AnonymBruker
Skrevet

Begge navnene er veldigg fine, men jeg personlig ville gått for Alma. :)

Anonymous poster hash: 7cad0...64b

AnonymBruker
Skrevet

Alma =)

Anonymous poster hash: 4ca61...0f6
Skrevet

Kjempefine navn begge to, Sofia høres litt svensk ut :) Hadde nok valgt Sofia selv, Alma kan bli vanskelig i utlandet, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Mannen stemmer også på Alma, så jeg tror jammen meg at vi går for det! Takk jenter 😍

Anonymous poster hash: e6586...bf5

Skrevet

Alma står på min liste, så hadde nok valgt det ja :D

Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Jeg ville uten tvil valgt Sofia.

Alma assosierer jeg med gamle kjerringer.

• Liker 2
Skrevet

Alma 💕

AnonymBruker
Skrevet

Alma! veldig fint :) Sofia er nødt til å pressisere a endingen sin hele livet, alle kommer til å høre Sofie....

For noe tull. Jeg heter Sofia og har aldri presisert det en eneste gang. Jeg tror du må høre dårlig.

Anonymous poster hash: 2a234...ce8

Skrevet

For noe tull. Jeg heter Sofia og har aldri presisert det en eneste gang. Jeg tror du må høre dårlig.

Anonymous poster hash: 2a234...ce8

Jeg har ett sånt navn selv. Hvor jeg har den uvanlige varianten. La oss si jeg heter Helena da, for å ta ett eksempel. Jeg må hver gang jeg presanterer meg legge trykk på Helenaaaa, og likevel kaller folk meg konsekvent Helene, mange ganger før de blir kjent med meg...

Skrevet

Jeg knytter desverre navnet Alma til Alma Wade i F.E.A.R. Mildt sagt så synes jeg navnet er ubehagelig.. Sofia er veldig fint synes jeg 😊

Skrevet

Fine navn begge to, men jeg ville gått for Alma.

AnonymBruker
Skrevet

knytter dessverre alma til pikk-alma, men det er jo bare meg kanskje... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 67287...2b4
Skrevet

Jeg forbinder det med moren til Emil i Lønneberget.

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefine navn begge to, Sofia høres litt svensk ut :) Hadde nok valgt Sofia selv, Alma kan bli vanskelig i utlandet, kanskje?

Alma neiiiiii....

Anonymous poster hash: edcc7...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...