Gjest blondiie Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Hei! Jeg skal på festival i sommer og tenker derfor å fjerne hår på bein og nedentil før jeg drar. Har tidligere kun prøvd voksing nedentil og hårfjeringskrem på bena en gang (dette var vel i 2008 eller noe...), så er litt nybegynner på området! Da jeg prøvde voksing nedentil tok den vel egentlig bare ca. 50% av alt håret og syns heller ikke at hårfjeringskremen var noe bra. Dette er riktignok veeldig lenge siden og regner med det har kommet nye produkter på markedet siden det. I tillegg skal det sies at jeg var litt pyse når det gjaldt voksingen så må nok skjerpe meg litt der Så det jeg lurer på er, er det noen som har erfaring med hårfjeringsprodukter man bruker hjemme? Funker det og hva er det beste du har prøvd?
Neutral90 Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Jeg er fornøyd med det nye hjemmevoksingapparatet fra Veet. Bruker det på føttene og under armene. http://www.veet.no/veet-easywax-kit.php Men, det spørs om du er litt sent ute? Hårene må vokse til en viss lengde, noe som tar tid. Min erfaring sier også at du må vokse et par ganger før hårene vokser samstemt.
Gjest blondiie Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Takk for svar! Drar ikke før om en måned så tror det skal gå fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå