Gå til innhold

Komme seg over brudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For første gang i mitt liv ble jeg ordentlig forelska. Vi var like forelsket i hverandre, og alt var helt fantastisk. Vi ble ikke et par, men holdt på i et par måneder. Det er ikke så lenge, men det føltes så utrolig intenst. Plutselig på dagen dumpet han meg. Han syntes plutselig det føltes veldig feil, og at han gikk for fort videre etter at det ble slutt med eksen.

Jeg er helt knust. Hva gjør jeg nå? Hvordan kommer jeg meg videre? Jeg tror alt håp er ute, men samtidig føler jeg håp. Åh jeg er så fortvilet, han er så bra og jeg hadde det så bra med han.

Anonymous poster hash: 8dc90...d05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har vært i en lik situasjon, og det var helt forferdelig. Ble dritforelska i en fyr, fortalte han det, vi holdt litt på, men så ville han ikke mer.

For min del måtte jeg gi det tid. Det tok vel 7-8 måneder før jeg ble interessert i å se på en annen gutt. Prøvde å holde meg opptatt, høre på litt trist musikk, løpe en del.. men det var egentlig bare tiden som hjalp.

En ting du må prøve å unngå er å dvele ved fortiden og tenke på alle tingene du kunne gjort annerledes. Det slet jeg veldig med, og det gjorde det nok vanskeligere for meg å komme meg videre.

Anonymous poster hash: d4fd9...14c
Skrevet

skjønner kjempegodt hvordan du har det, og det er dritkjipt, jeg vet det. Mitt beste tips til deg er å slutte å tenke at det finnes et håp (selv om det godt kan være det gjør det). Se for deg at han er 100 % sikker, og aldri vil ha deg tilbake, gråt litt over det og gå videre. Vet det høres ut som en klisjé, men det hjelper faktisk å ligge med andre, flørte med andre osv. og ikke i et sekund tillat deg å tenke at det er noe håp, for da vil du finne deg i situasjoner hvor du sender han fyllemeldinger og lignende, og da vil han nok aldri ha deg tilbake. Men hvis du tar avstand, og viser han at du egentlig ikke bryr deg så mye, at du klarer deg fint, og at alt er bra uten han, vil han i beste tilfelle innse at han har gjort en feil, og i verste vil forholdet deres være over og du vil finne en ny, mye bedre gutt :)

Jeg er kanskje ikke den beste personen til å gi tips, siden jeg tråkker i salaten hele tiden selv :P Men så vet jeg godt hvorfor jeg gjøre det, jeg bare klarer ikke la være å gjøre de samme feilene igjen og igjen :P

Men ønsker deg lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...