AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har vært sykemeldt, og har nå tatt noen tester for å finne ut hva jeg kunne tenke meg å jobbe med. Fant noen alternativer som jeg virkelig synes er interessante, men de fant ingen praksisplass innen noe av det og nav ønsker meg ut i praksis. Så nå må jeg se om jeg finner noe annet, men det føles litt som jeg må velge et eller annet for at de skal bli fornøyde. Ble bare litt skuffet siden de ikke fant noen praksisplass innen noen av alternativene mine, men jeg kan vel ikke kreve for mye regner jeg med. Så jeg lurer litt på andres erfaringer med det?Anonymous poster hash: d599d...89b
Leini Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Hadde inntrykk av at det er nav som skaffer praksisplassene.. Kjenner noen som jobber med å skaffe praksisplasser for nav. Du kan jo høre med ditt lokale nav og sjekke hvordan de gjør det der. Edit: Bedriften som tjener på det. De får jo en arbeidstaker som de ikke betaler.. Endret 1. juni 2015 av Leini
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Det er ikke nav, men de samarbeider med nav. Nå har jeg vært på avklaring for å finne ut hva slags jobb som kan passe for meg, og har tatt masse tester og fått veiledning. Fant jo da noen alternativer som jeg synes er veldig interessante, men nå må jeg inn og se om jeg finner noe annet. Anonymous poster hash: d599d...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå