Gå til innhold

lov å håpe? er det noen vits?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det har seg sånn at jeg har møtt en fyr jeg begynner å bli litt betatt av. men typisk nok er det drittdårlig timing, for begge flytter snart til hver vår ende av landet omtrent. likevel har jeg veldig lyst til å treffe han mer, i stedefor å bare drite i hele greia uten å faktisk ha gjort noe for å se om det kunne vært noe der eller ikke.

vi begynte å snakke for et halvt år siden, på en fest, men tok egentlig kontakten opp dagen etter. det funka heldigvis bra, har hatt jevnlig (litt flørtende?) kontakt, og vi har møttes på fest noen ganger etter det. de to siste gangene har jeg blitt med han hjem og sovet over, og vi har hatt sex begge gangene. alt har uansett vært dritkoselig, vi snakker bra, ler og tuller mye og alt er tipp topp.

så nå tok jeg motet til meg og spurte om han ville møtes igjen en dag før han drar, da sa han ja, men det er sykt mye som skjer den uka her (han tar bachelor nå så er mye eksamener og fremfrøinger osv) men at vi kunne snakkes om det.

følte med en gang at han kanskje ikke var så keen, men igjen så er det jo en god grunn. i tillegg har han sagt en hel haug av ting som jeg ble veldig positivt overrasska over, og som gjør at jeg egentlig tror han liker meg litt.

eksempel:

- han sa førsteinntrykket hans av meg var at jeg var veldig pen og at han ikke turte å snakke med meg, og at det "ikke var vits" for jeg syns sikkert ikke noe om han uansett osv. (det har jeg aldri hørt før, og jeg syns det er helt sykt. jeg føler det mer omvendt, så ble jo helt i skyene av det der. haha)

- vi var på konsert her om dagen, og det var èn sang han ville høre, og akkuratt når den gikk var jeg på do og han hadde sagt han skulle vente. og i stedefor å gå ut for å høre på den så venta han faktisk på meg, og gikk glipp av sangen.

- når jeg ble med han hjem nå, lurte han på om jeg ville sove der. så sa jeg ja. og da sa han at det visste han allerede, så han hadde redd opp ekstra dyne og pute i senga. vet ikke helt om det er positivt eller negativt? men han hadde jo tydeligvis planlagt at jeg skulle sove over der igjen.

- jeg sa at jeg og ei venninne (som han også kjenner) kanskje skal dit han skal flytte i sommer, og da sa han at det måtte vi gjøre og at vi kunne sove over hos han

osv osv osv

så ja.. jeg får vel bare vente å se om han tar noe mer insj til å møtes noe mer? vi har jo aldri møttes ordenltig i edru tilstand (bortsett fra at vi begge har vel blitt edru igjen til tiden vi skal legge oss osv, men det telles vel ikke). men ja. hva syns dere? er det lov å håpe? burde jeg høre igjen senere i uka, eller skal jeg bare vente å se om han tar noe mer kontakt om det?

Anonymous poster hash: c3477...c1e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere virkelig hadde vært interesserte i hverandre så hadde dere vel tatt initiativ til dating etter å ha møttes første gang? Virker dessverre ikke som om han er interessert i mer nå som han skal flytte. Å avslutte en bachelor krever ikke akkurat jobb 24/7. I det minste kunne dere ha sovet hos hverandre for å se hverandre mer men det gjør dere jo heller ikke. Her har det nok vært for casual og halvhjertet hele veien. Og er du interessert i avstandsforhold uansett da?

Anonymous poster hash: bb991...d2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere virkelig hadde vært interesserte i hverandre så hadde dere vel tatt initiativ til dating etter å ha møttes første gang? Virker dessverre ikke som om han er interessert i mer nå som han skal flytte. Å avslutte en bachelor krever ikke akkurat jobb 24/7. I det minste kunne dere ha sovet hos hverandre for å se hverandre mer men det gjør dere jo heller ikke. Her har det nok vært for casual og halvhjertet hele veien. Og er du interessert i avstandsforhold uansett da?

er i utgangspunktet ikke interessert i avstandsforhold, men hadde selvfølgelig gitt det en sjanse om det kunne vært noe der.

vi kjenner hverandre ikke så godt, og pga en del ting så har det ikke vært bare bare å få til å møtes. men ja, han burde vel insja litt mer til å møtes han også hvis han var interessert i å se om det kunne vært noe der.

skal kanskje møte han senere i uka da, men ting tyder kanskje på at han bare er interessert i sex og ikke noe mer uansett. så er vel kanskje litt unødvendig.. for no drit

- TS

Anonymous poster hash: c3477...c1e

Skrevet (endret)

Har du avsluttet en bachelor? Jeg holdt på omtrent dag og natt de siste dagene. Var ikke sosial overhodet (bortsett fra når jeg møtte gruppa mi/måtte på jobb) i omtrent hele mai.

Måtte nok også ha droppa en flørt i den perioden. Eksamner oppå det og skrive ferdig en bachelor var sinnsykt tøft. Glad jeg leverte forrige uke.

Endret av Inwe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du avsluttet en bachelor? Jeg holdt på omtrent dag og natt de siste dagene. Var ikke sosial overhodet (bortsett fra når jeg møtte gruppa mi/måtte på jobb) i omtrent hele mai.

Måtte nok også ha droppa en flørt i den perioden. Eksamner oppå det og skrive ferdig en bachelor var sinnsykt tøft. Glad jeg leverte forrige uke.

nei har ikke det.

han har hatt eksamen og har bare fremføringen igjen.

men fikk uansett melding fra han igjen om at han ikke har tid til å møtes, så da er jo saken grei.. jæjæ

- ts

Anonymous poster hash: 8c00e...3eb

AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten er fienden. Den er kun til for å tynge livet. Og nei, når du liker noen, liker den deg garantert ikke tilbake .

Anonymous poster hash: 87355...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Har både bachelor og master. Studerte noen timer hver dag i tillegg til undervisningen/praksis og slapp dermed å gå i skippertakfella.

Anonymous poster hash: de32a...bd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nei har ikke det.

han har hatt eksamen og har bare fremføringen igjen.

men fikk uansett melding fra han igjen om at han ikke har tid til å møtes, så da er jo saken grei.. jæjæ

- ts

Anonymous poster hash: 8c00e...3eb

Ja da har du nok fått svaret ditt. Good riddance, du skriver jo selv at du ikke kjenner ham så godt uansett og at dere skal bo i hver deres ende av landet. Var nok ikke liv laga uansett da. Finn deg en kjekkas med samme postkode du så ordner det seg nok :)

Skrevet

Har både bachelor og master. Studerte noen timer hver dag i tillegg til undervisningen/praksis og slapp dermed å gå i skippertakfella.

Kom i skippertakfella til tross for iherdig jobbing hele semesteret. Da bedrifter ikke kunne stille opp på intervju så tidlig som vi ønsket og vi trengte disse svarene før vi kunne begynne på forbukerintervjuene. Så var det transkriberingen osv.. Osv..

MEN vi jobbet hver dag, hele veien. Allikevel har jeg ikke hatt noe sosialliv den siste mnd. Noen oppgaver er nok mer omfattende enn andre. I tillegg var eksamnene lagt opp forferdelig teit.

AnonymBruker
Skrevet

Kom i skippertakfella til tross for iherdig jobbing hele semesteret. Da bedrifter ikke kunne stille opp på intervju så tidlig som vi ønsket og vi trengte disse svarene før vi kunne begynne på forbukerintervjuene. Så var det transkriberingen osv.. Osv..

MEN vi jobbet hver dag, hele veien. Allikevel har jeg ikke hatt noe sosialliv den siste mnd. Noen oppgaver er nok mer omfattende enn andre. I tillegg var eksamnene lagt opp forferdelig teit.

Skjønner hva du mener. Men du hadde sikkert fått skvist inn en gutt/mann du var skikkelig interessert i, om så bare for å spise middager og sove over hos hverandre og sende en kosete sms i ny og ne.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Men du hadde sikkert fått skvist inn en gutt/mann du var skikkelig interessert i, om så bare for å spise middager og sove over hos hverandre og sende en kosete sms i ny og ne.

Kanskje en sms i ny og ne. Siden jeg jobbet vedsidenav ble middagen enten spist med oppgaven i fanget eller på jobb. Hadde faktisk ikke tid til overs til noe på det siste der. Ikke meninga og være vanskelig, og jeg ser at ts har fått svaret sitt, men noen har faktisk ikke tid til andre i hektigste perioder, uansett hvor mye man liker de.

Men igjen, jeg sa fra til alle jeg kjenner på forhånd, at nå får de ikke tak i meg før bacheloren er levert.

Gjest made4u
Skrevet

Ikke lytt til de som er negativ, følge dine følelser du, hva forteller dem deg?

Avstandsforhold kan forøvrig fungere bedre enn forhold der man deler seng hver natt, så ikke la det stoppe deg dersom du virkelig vil innlede noe med han her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...