Gjest Tex Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Hva i all verden er feil når printeren min skriver ut "motsatt" farge av det jeg skriver? satt og slulle lage invitasjoner og brukte rød overskrift, og blått og grønt på resten. Der det var rød er det lysblå, der det var grønt er det lilla og der det var blått er det orange. Hva i alle dager betyr dette? Jeg vet hundre prosent sikkert at fargekassettene står på rett plass....
Chiquita Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Kan det være at innstillingen på skriveren står på "inverter farger" (eller noe slikt) Ser det om du går på fil - skriv ut - egenskaper, eller noe slikt, om jeg ikke husker feil
Gjest Tex Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Fant mye spennende, har fex renset skrivehodet (!) men fant ikke noe om farger......
Gjest Den utstøtte Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Sjekk at det er "blekk" i alle patronene. Det kan være at printeren velger en nødløsning. Eller ring leverandør, eller se om det finnes en helpdesk på nettet.
Kelsey Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Sjekk at det er "blekk" i alle patronene. Det kan være at printeren velger en nødløsning. Eller ring leverandør' date=' eller se om det finnes en helpdesk på nettet.[/quote'] Enig med den, når jeg er i ferd med å gå tom for farger begynner printeren å printe rare farger.
Gjest Tex Skrevet 2. september 2004 #8 Skrevet 2. september 2004 Fulle nye fargekassetter...... Hvor kan man finne en sån helpgreie da...?
Gjest Admin'C Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 ligger driverene inne? hvilket program skriver du ut fra? har du prøvd å skrive ut fra andre programmer?
Gjest Tex Skrevet 3. september 2004 #10 Skrevet 3. september 2004 ligger driverene inne? hvilket program skriver du ut fra? har du prøvd å skrive ut fra andre programmer? Dette ble gresk for meg..... Alt jeg vet er at det har gått fint før, og plutselig byttet den om på fargene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå