AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Føler meg helt idiot, så tør ikke spørre noen i det virkelige liv om dette. Men uansett, første spørsmål er egentlig bare når jeg vasker vinduer utendørs, går det an å bare vaske, så spyle av dem med hageslangen? Istedenfor å bruke nal? Eller vil dette bli dårlig? Så lurer jeg også bare på om det er noe utendørs vedlikehold som er vanskelig å komme på men som er viktig å gjøre?Anonymous poster hash: f2974...da7
stan Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Det går fint, men du vil få ujevne partier. Og spor etter dråper som renner ned. Jeg sprayer på såpeblanding, lar det virke litt, spyler av. Til sist går jeg over med nal. Tips med nål. Tørk av en cm rundt kanten på hele glasset. Så setter du tørr nal på tørt glass. Dra ett jevnt drag over glasset, helt ovenfra og ned. Tørk godt av nalen. Og fortsett slik.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Vinduer som ikke pusses/nales tørre blir lett skjoldete. Vinduer skal heller ikke vaskes i direkte sollys. Husk å gjøre rent i alle avløp, slik at det ikke svømmer over ved kraftig nedbør eller vann på avveie. Anonymous poster hash: b690b...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå