Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor velger far å reise bort med barnet sitt, som egentlig har mammahelg, istedet for å bruke tiden på vår felles femåring som han nesten aldri ser?? Det er rart.. Men barna hans som er hos oss annenhver uke, får faktisk mer tid sammen med pappaen enn vårt felles barn som bor hos oss 100% gjør..

Jeg er lei av å høre "hvor er pappa" hele tiden.. Hver dag blir jeg spurt om hvor han er og om hvorfor han ikke er her..

Anonymous poster hash: 09cfe...83e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han føler kanskje det blir lite alenetid med det barnet dere har 50%

AnonymBruker
Skrevet

Han føler kanskje det blir lite alenetid med det barnet dere har 50%

Det er nok forklaringen.. Men hvorfor skal det da gå ut over det barnet som han har 100%.. Når h*n ikke får halvparten av tiden som 50% barna får engang.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor velger far å reise bort med barnet sitt, som egentlig har mammahelg, istedet for å bruke tiden på vår felles femåring som han nesten aldri ser?? Det er rart.. Men barna hans som er hos oss annenhver uke, får faktisk mer tid sammen med pappaen enn vårt felles barn som bor hos oss 100% gjør..

Jeg er lei av å høre "hvor er pappa" hele tiden.. Hver dag blir jeg spurt om hvor han er og om hvorfor han ikke er her..

Dette barnet ha ikke har med deg føler han vel usikkerhet for i form av hvor han står hos det. Handler om å bli sterkest barnets hjerte. Menn har skjønt dette og det skaper nye konflikter i forhold der en har barn med flere partnere. Dette var ikke noe menn skjønte noe av før men samfunnet har utviklet seg.

AnonymBruker
Skrevet

Dette barnet ha ikke har med deg føler han vel usikkerhet for i form av hvor han står hos det. Handler om å bli sterkest barnets hjerte. Menn har skjønt dette og det skaper nye konflikter i forhold der en har barn med flere partnere. Dette var ikke noe menn skjønte noe av før men samfunnet har utviklet seg.

Jeg er redd for at det samme vil skje om jeg får barn med min mann som har et barn fra tidligere ekteskap.

Har egentlig vært dum som valgte en slik mann, men hjerte vil ha det hjerte vil ha, og barnet er en del av mitt (ste)morhjerte <3

Anonymous poster hash: e3053...d40

AnonymBruker
Skrevet

Enda en bitter tråd :ninja:

Anonymous poster hash: ba88d...5f9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok forklaringen.. Men hvorfor skal det da gå ut over det barnet som han har 100%.. Når h*n ikke får halvparten av tiden som 50% barna får engang.

Hva sier mannen din når du tar dette opp, da`?

Anonymous poster hash: 18100...259

AnonymBruker
Skrevet

Slipper du til faren så han får alenetid med deres felles barn da? Eller er det egentlig tid dere 3 sammen du savner? Og er du sikker på at det virkelig er så skjev fordeling av tid, eller om det bare er noe du føler?

Hvorfor reiser han med et barn nå? Er det for å være med på en spesiell aktivitet med barnet? Jeg syns at en far som stiller opp for sine barn også utenfor "avtalen" er helt supert! Og han vil helt sikkert gjøre det samme for deres felles barn også.

Anonymous poster hash: 2cbd4...71b
  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det synd at far prioriterer det ene barnet over det andre.

Det første som slår meg er at han har dårlig samvittighet ovenfor det eldste barnet. Et barn han ser bare 50%, men det er en dårlig måte å vise det på når det bare går utover minstemann. 

AnonymBruker
Skrevet

så se til helvete med å la være å trykke inn! Overskriften/emnet var da jævlig klart!

Anonymous poster hash: 8312b...855

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...