Gå til innhold

Vanlig å gå opp i vekt etter periode med ekstrem trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trent ekstra hardt den siste måneden, faktisk hver eneste dag - og over en time hver gang. Både kondisjon og styrke i kombinasjon. Da jeg gikk på vekten i dag tidlig veide jeg 1,5 kg mer enn for en måned siden. Må si jeg fikk litt sjokk.

Jeg har trent mye før også, så jeg tviler på at økning i muskelmasse kan forklare denne økningen? Synes 1,5 kilo høres fryktelig mye ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker ikke som om du har et sunt forhold til trening og kosthold. Hvis du veier 120kg skjønner jeg at det er frustrerende, men 55 kg og skal bare bli kvitt "valpefettet", så er det noe feil. Føler jeg hører mer anklagende og KGbruker aktig ut, men det er ikke meningen!

Skrevet (endret)

Vekten varierer fra dag til dag etter hva du har spist, drukket, driti, og om du er kvinne: hvor du er i syklusen.

Ditt forhold til vekt og trening virker usunt når skarve 1,5kg blir så mye i ditt hode.

Endret av veraa94
Skrevet

Vet ikke om forholdet mitt til vekt er usunt, er bare ikke vant til å variere 1,5 kg når jeg veier meg på morgenen uten klær og før frokost etc. og syntes det var merkelig at jeg har gått opp i vekt når jeg har trent så mye og spist sunt. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk opp nesten seks kg over like mange mnder med mye trening. Hvis du spiser tilstrekkelig, vil du bygge muskler, og da vil du veie mer.

Anonymous poster hash: ef941...595

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...