AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Jeg tenker først og fremst på sånn her og ikke strips http://www.blivakker.no/product/SWI0002?source=igodigital Det trenger ikke være akkurat dette merket altså, men sånn måte å bleke tennene på. Men har dere erfaringer med strips så skriv gjerne om det også Anonymous poster hash: df49a...e0c
Gjest Beena Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har mest erfaring med strips, tror jeg prøvde noe tannbleking med noe lys engang uten effekt. Når det kommer til strips så har prøvd litt forskjellig kjøpt i norge, syntes aldri det fungerer så bra som jeg ønsker. Hvis du ikke har gjort det allerede ville jeg anbefalt deg å sjekke ut Crest 3D White Strips, de er mye sterkere enn tannbelking du får kjøpt i norge, og jeg syntes det fungerte bra Kan få det på f.eks amazon eller ebay. Hvis du ikke vil ha strips, så ville jeg fremdeles anbefalt å sjekke utenfor det norske markedet..
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Har ingen egne erfaringer, men har hørt at av strips så er de av merket Crest definitivt de med best resultat. Anonymous poster hash: b3d05...c03
Ulla Ullsokk Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Ja, det funker, men vær nøye med å tilpasse skinnene, så du ikke får på tannkjøttet. Tror jeg brukte Dentway, den mildeste typen. Funket som bare det, tok færre behandlinger enn det som stod på pakken. Jeg ville ikke ha sånne kritthvite fake tenner
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Bruker Crest whitestrips, og det funker veldig godt! Samboeren min testet ut hjemmebehandling fra tannlegen, men jeg fikk bedre resultat med strips faktisk. Og det veeeldig mye mindre! Anonymous poster hash: 3f0b0...9bb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har mest erfaring med strips, tror jeg prøvde noe tannbleking med noe lys engang uten effekt. Når det kommer til strips så har prøvd litt forskjellig kjøpt i norge, syntes aldri det fungerer så bra som jeg ønsker. Hvis du ikke har gjort det allerede ville jeg anbefalt deg å sjekke ut Crest 3D White Strips, de er mye sterkere enn tannbelking du får kjøpt i norge, og jeg syntes det fungerte bra Kan få det på f.eks amazon eller ebay. Hvis du ikke vil ha strips, så ville jeg fremdeles anbefalt å sjekke utenfor det norske markedet.. Bruker Crest whitestrips, og det funker veldig godt! Samboeren min testet ut hjemmebehandling fra tannlegen, men jeg fikk bedre resultat med strips faktisk. Og det veeeldig mye mindre! Anonymous poster hash: 3f0b0...9bb Kanskje jeg heller bare skal prøve det da, men hvor lenge sitter resultatet? Jeg tenkte kanskje sånn hjemmebleking med holdt lenger? Anonymous poster hash: df49a...e0c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Har hørt at det kan være vondt, er det sant? Tror jg har veldig sensitive tenner. Bør man f.eks ikke drikke brus/kaffe/sigaretter på noen uker i forveien eller lignende? Anonymous poster hash: 02ca8...c3d
Gjest Beena Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Har hørt at det kan være vondt, er det sant? Tror jg har veldig sensitive tenner. Bør man f.eks ikke drikke brus/kaffe/sigaretter på noen uker i forveien eller lignende? Anonymous poster hash: 02ca8...c3d Hvis du har veldig sensitive tenner ville jeg ikke anbefalt Crest sine strips! Opplever at jeg får veldig sensitive tenner etter å ha brukt de, men det går over fort, hos meg ihvertfall. Nå røyker ikke jeg, så vet ikke hvordan det er for tennene, men ser ikke for meg at det er særlig bra. Jeg drikker ikke brus/kaffe dagene jeg bruker strips fordi tennene blir litt sensitive da, men er ikke noe behov å kutte det ut helt i ukesvis, med mindre du har et helt vilt forbruk da..
Gjest Beena Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Kanskje jeg heller bare skal prøve det da, men hvor lenge sitter resultatet? Jeg tenkte kanskje sånn hjemmebleking med holdt lenger? Anonymous poster hash: df49a...e0c Etter en Crest behandling syntes jeg det varer en stund, gjerne 3 måneder for meg. Og jeg bruker ikke alltid hele behandlingen engang, da kan jeg alltids bruke de stripsene som blir igjen hvis jeg trenger en "fresh up". Men nå drikker ikke jeg veldig mye kaffe eller brus til hverdags, røyker heller ikke, og tror derfor hvitfargen holder lenger for meg.
Nuttery Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Jeg fikk null resultat av crest white strips, og tennene iset og var vonde i flere mnd etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå