AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Har ikke vært singel på mange år, ikke siden før nattdating ble vanlig! Så har noen spørsmål. Har fått endel matcher, men nesten ingen av dem skriver til meg. Så bare lurer, er det vanligst at mannen tar kontakt dersom han er interessert, eller er det like forventet at jeg tar første skritt? Jeg vil liksom ikke være for pågående heller, som sagt helt ny i gamet og egentlig mest ute etter litt oppmerksomhet, noen å chatte med, gjerne møte hvis det passer seg sånn. Jeg skrev først til et par stykker, de antydet sex etter få minutters chat, så det passet ikke helt. Derfor har jeg ikke skrevet til flere. Et par stykker har skrevet til meg, og de har jeg litt kontakt med og en av dem har jeg møtt til en kaffe. Men de fleste jeg har fått match med er det helt stille hos. Og, når tiden går og man har matcher man ikke skriver med, sletter man de da eller hva? Jeg er i midten av 30-årene, hvis alder har noe å si Anonymous poster hash: 9628c...980
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Du bestemmer hva du selv vil gjøre. Hva folk gjør er forskjellig. Anonymous poster hash: c9084...277
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Hvis jeg matchet med en som virket spesielt interessant begynte jeg gjerne samtale. Tenkte mer sånn "Hva har jeg å tape på om han ikke svarer liksom?" Nå var det jo samboeren min som startet samtalen mellom oss Anonymous poster hash: 4fec5...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå