Gjest Puso Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Hei. Puso her. Noen her inne kjenner til meg fra før, noen leser om meg for første gang: men livet mitt forandret seg "over natten", og jeg er så takknemlig for alt dette. Eksen min tok kontakt. Jeg var redd han i 3 år, uten at han hadde truet meg eller prøvd å kontakte meg. Forrige uke fikk jeg Mail. Da jeg såg navnet hans dukke opp på innboksen, holdt jeg på å gå i bakken. Men det ble redningen min av alt det kaoset i hodet eg gikk rundt med og søkte etter en utvei. Jeg vil ikke i gå i detalj om hva som ble skevet mellom oss, men jeg forstod det slik at mannen slet med samvittigheten sin lenge. Han sverget på at jeg ikke trenger å bekymre meg lenger. Jeg har sagt rett ut om hvordan jeg følte og hva jeg var redd for. Han forstod. Forstod hvorfor. Men han sverget på sitt fars grav om at jeg kunne gå videre og ikke tenke mer på det. Det at han forstod og beroliget meg, gjorde noe med meg. Jeg fikk plutselig mye energi til andre ting. Før brukte jeg opp jeg hadde på å tenke. Han ønsker meg lykke til igjen og håpte at jeg hadde det bra. Jeg fortjente det sa han. Nå kan jeg endelig slappe av. Og bruke energien på andre ting. I går brukte meg og samboeren en hel dag på IKEA og kjøpte masse fint til huset. Det er så herlig med alle disse småtingene. Det å se at huset begynner å bli sånn som vil ha det gleder hjertet mitt. Og jeg kan endelig pynte det, plante blomster og gi masse tid til samboeren min som "reddet" meg fra et dårlig forhold. Han er så snill og herlig. Forrige uke hadde han bursdag. Idag, reiser til en butikk og kjøper en ting til han som han har lenge hatt lyst på. Men jeg kjøper det til han idag, fordi han fortjener det. Og han vet ingenting om hva som venter han når han er hjemme fra jobb. Jeg gleder meg som en liten unge å se relasjonen hans. Jeg er så lykkelig nå. Alt som skulle til er melding i fra eksen hvor vi fikk snakket ut. Begge gikk og grublet på fortiden, og vi trengte den praten. Nå blir jeg glad bare jeg ser de fine tingnene vi har kjøpt til huset. Alt fra ny lampe til ny skjenk i gang. Det ble så sint og jeg er så glad at det gjør vondt (på den deilig måte) Hilsen kvinneguidenkjendis. Eksen er historie nå. 💋
Gjest anonym2233 Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Hurra! Ha en flott tid sammen videre, og du med deg selv nå😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå