Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos frisøren for noen dager siden, og merker at håret mitt er blitt litt tynnere.

Bleket håret lysere hvor det resulterte i mye hårtap da frisøren var harhendt under behandlingen. Ja, jeg vet det var min skyld som ikke sa ifra tydeligere (sa ifra en gang), men tenkte det ikke ville være så farlig da jeg ikke er så hårskjær. I tillegg mistet jeg også veldig mye hår da de vasket håret i vasken.

Lurer på om noen av dere vet om hårene jeg mistet vil vokse tilbake, og eventuelt hvor raskt?

Syns jeg har ganske tynt hår fra før, så håper på at de vokser ut igjen ganske snart.

Tusen takk på forhånd! :-)

Anonymous poster hash: 22972...3e1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt vokser hår ut igjen, med mindre du har en spesiell sykdom eller tilstand. Det tar så lang tid som det vanligvis tar.

Anonymous poster hash: 292d0...90c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spias sundt og nærongsrikt,, så vil det vokse ut igjen. Du kan og evt ta ekstra B vitaminer , Biotin tilskudd mener mange får håret til å vokse raskere, ( og multivitaminer hvis du ikke tar det ), og en god omega 3 Men sunt og variert kosthold, nok søvn, regelmessig mosjon er det viktigste. Gjerne masser hodebunnen også. Og slutt med å bleke det, da det skader håret, ikke bruk for mange produkter, vask ca en-to ganger pr uke og bruk en god kur innimellom.

Anonymous poster hash: 4b359...f7d
AnonymBruker
Skrevet

Spias sundt og nærongsrikt,, så vil det vokse ut igjen. Du kan og evt ta ekstra B vitaminer , Biotin tilskudd mener mange får håret til å vokse raskere, ( og multivitaminer  hvis du ikke tar det ), og en god omega 3  Men sunt og variert kosthold, nok søvn, regelmessig mosjon er det viktigste. Gjerne masser hodebunnen også. Og slutt med å bleke det, da det skader håret, ikke bruk for mange produkter, vask ca en-to ganger pr uke og bruk en god kur innimellom.

Anonymous poster hash: 4b359...f7d

Tusen takk for god svar! Skal prøve tipsene dine :-)

Anonymous poster hash: e58b4...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...