Gjest Hofmann Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 I løype av dei siste åra, hev eg vorte meir og meir interessert i ny-norsk som skriftemål, men diverre så valde eg bokmål i grunnskoleundervisninga då eg var berre ein ungfole. Så no tenkjar eg slauga to steine i same slyggji, og bruke tia mi her, på Kvinneinformasjonssentralen, til båe å bedrive debattverksamheit på verdensveven, medan eg samstundes betrar ny-norska mi. Men kva seier i så samstundes reglane på Kvinneinformasjonssentralen når det kjem til det med at halde seg til eit godkjent skriftemål? Eg kveit jo at ny-norska mi nok ikje er den beiste i skrivande samstundes, men vil eg varte slengd ut or Kvinneinformasjonssentralen dersam eg skriv på elendeg ny-norsk, sjølv om det hovudsakeleg er i ei utdanningshensikt? 4
Gjest Hofmann Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 ...Du er ikke riktig skrudd sammen. Takk, vonar eg?
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Nynorske innlegg leser jeg svært sjelden men legg ut så mye du vil for meg. 3
Gjest Hofmann Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Velkomen inn i nynorskens skog Heitar det ikje "i nynorsken sin skog"? Eg trudde genitiv -s var verbode i nynorsk. Endret 1. juni 2015 av middels 3
Pawn Hearts Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Nynorsken din er langt bedre enn ditt forsøk på satire. 5
Gjest Hofmann Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Nynorsken din er langt bedre enn ditt forsøk på satire. Glejesdrepar. 1
annebanane Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Heitar det ikje "i nynorsken sin skog"? Eg trudde genitiv -s var verbode i nynorsk. Du har mykje å læra, min ven. 2
Bondenisse Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 Heitar det ikje "i nynorsken sin skog"? Eg trudde genitiv -s var verbode i nynorsk. Riktig. Flink middels
Bondenisse Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 Kva med å kjøpe ei ordliste TS? Det her held ikkje mål, du overdriv for mykje. 6
Gjest Hofmann Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Kva med å kjøpe ei ordliste TS? Det her held ikkje mål, du overdriv for mykje. Kveit du om nokre gode nynorsk ordlister på verdensveven, og kvilke vil du i så fall anbefale?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Nynorske innlegg leser jeg svært sjelden men legg ut så mye du vil for meg. Hvordan føles det å være så dum?? Anonymous poster hash: af3b9...503
Bondenisse Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 Kveit du om nokre gode nynorsk ordlister på verdensveven, og kvilke vil du i så fall anbefale? Ro ned på k'en din. Eg veit at du får god hjelp i næraste bokhandel. *Veit du om nokre gode nynorskordilister (du treng ikkje legge inn særskrivingsfeil også) på verdsveven, og kva for nokre vil du isåfall anbefale? 4
Jonette Skrevet 1. juni 2015 #17 Skrevet 1. juni 2015 Heitar det ikje "i nynorsken sin skog"? Eg trudde genitiv -s var verbode i nynorsk. Mååå berre rette !! Ein kan ikkje skrive "heitar " på nynorsk . Det er "heiter " Og verbode er jo tysk, forbode er nynorsk 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #19 Skrevet 1. juni 2015 Kva med å kjøpe ei ordliste TS? Det her held ikkje mål, du overdriv for mykje. Spynorsk mordliste er ein klassikar. Du finn han anten i ein butikk som sel bøker, eller du kan jamvel få ei gamal mordliste gratis frå ein ungdomsskule, om ein ber fint. Då er ho ofte ferdig "designa", så ein slepp å pynte på ho sjølv. Anonymous poster hash: 421da...b1f 1
Gjest Hofmann Skrevet 1. juni 2015 #20 Skrevet 1. juni 2015 Eg fann, eg fann: http://lexin.udir.no/?mode=main-page&sub-mode=search&dict=nbo-nny-maxi&ui-lang=nbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå