AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg og kjæresten min skal til England i sommer, vi skal leie bil å kjøre rundt , ligge i telt , men vi skal også ligge på hotell. Jeg tenkte å skrive en liste over plasser og ting jeg har lyst å oppleve Jeg har vært inne og sett på London-tråden også , mye nyttig der Men tenkte litt generelt hele England. Noen som kan komme med tips Da blir jeg veeeeldig glad Anonymous poster hash: 38d89...f97
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har bare vært i England en gang før, så har ikke så veldig mye peiling, men jeg anbefaler å dra til Liverpool og/eller Manchester Utrolig koselige byer. Liverpool blir jo litt som en storby da, så er kanskje ikke det dere er ute etter? Anonymous poster hash: 1e358...f1b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Vi skal dra på en tirsdag og være en uke.Tenkte jo å oppleve, slik som Stonehenge , London bridge, Madame Tussauds osv osv .. ja de "vanlige" plassene . Vi skal til Newport å være der to dager (den helgen) Så vi skal leie bil å kjøre rundt , dette liker vi , å gleder oss veldig ligge i bilen , ligge i telt og på hotell.Jeg har veldig lyst å dra til Irland da, men trur det blir liten tid Så da hadde det vært super med litt innspill , med puber , strippeklubb (??) ( noe som jeg vil ) Eller noe annet litt crazy Anonymous poster hash: 38d89...f97
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Jeg var en uke i Darthmoor-området, og det var helt fantastisk. Vi lå i telt (vi var en gjeng), og på kvelden stakk vi innom de koseligste puber som plutselig dukket opp midt i ingenmannsland. Der var det liv og røre, til tross for at det lå langt unna alt. Går også ofte an å overnatte på slike steder. I tillegg til Darthmoor, så vi steder som Avebury (steinmonument/formasjon fra samme tid som Stonehenge omtrent?), The white horse of Uffington, og mye mer. Husker at det var vakkert landskap, og koselige puber overalt. Vet om andre som går turer over flere dager. Det finnes slike tilrettelagte turløyper, man kan velge x antall dager, og overnatte på puber/vertshus langs veien. Selv om jeg ikke er et utpreget tur-menneske, virker dette veldig koselig! Og så må dere jo ha noen dager i London. Der er det jo ubegrenset med ting å gjøre. Sist jeg og mannen var på London-tur, tok vi tog til Brighton en solskinnsdag. Veldig fint der. Anonymous poster hash: 7af9a...9c5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Å det hørtes ut som en fantastisk tur Jeg og gleder meg kjempe mye, det blir liksom første turen til meg og min kjære. Vi elsker å kjøre bil også , så det skal gå bra å kjøre litt rundt for å få sett mest mulig.Skal føre opp disse tingene på listen over ting som må gjøres Vi skal være noen dager i London også ja Anonymous poster hash: 38d89...f97
Skriblerier Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Skal dere bare reise i England, eller vurderer dere også Wales? Wales har fantastisk natur, mange koselige småbyer og rare stedsnavn i tillegg til en hel haug med slott. Kystbyene er utrolig flotte, blant annet Aberystwyth og Portmeirion (som ser ut som en italiensk småby)/Anglesey er verdt å få med seg! I England anbefaler jeg Chester. Flott by med masse historie, blant annet en omkransende vegg som ble bygget av romerne en gang i tiden.
Kjetil E Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Jeg og kjæresten min skal til England i sommer, vi skal leie bil å kjøre rundt , ligge i telt , men vi skal også ligge på hotell. Jeg tenkte å skrive en liste over plasser og ting jeg har lyst å oppleve Jeg har vært inne og sett på London-tråden også , mye nyttig der Men tenkte litt generelt hele England. Noen som kan komme med tips Da blir jeg veeeeldig glad Anonymous poster hash: 38d89...f97 Penzanse på sydspissen av Cornvall er en veldig koslig liten by. Her kan man og besøke Lands End, samt St Michaels Mount (En øy du kan gå til ved lavvan men båt kreves ved høyvann.) Ellers har du flere flotte nasjonalparker I Yorkshire (I England kan du kjøre bil I nasjonalparkene og det finnes små landsbyer her). 1
Skogkatten Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Bath og Canterbury er koselige byer med mye historie. Bath ligger ikke så veldig langt fra Stonehenge, så om dere skal dit kan dere dra innom Bath også.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Tusen takk for fantastiske innspill Vi skal ikke planlegge hvor vi skal dra .Eneste som er fastslått er Newport på fredagen og lørdagen. Vi har leid bil , og skal kjøre rundt og ligge å sove for det meste i bilen , regner jeg med. Jeg har jo veldig lyst til Irland, men regner ikke å få med det på denne turen. Nasjonalparken MÅ vi jo også besøke Å de små byene høres jo fantastiske ut. Regner med at vi drat til Wales ja, det må vi å få til Anonymous poster hash: 38d89...f97
Kassiopeia Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har bodd i wiltshire, og anbefaler dere å kjøre den veien. Bath er helt nydelig og har mye vakker og gammel arkitektur i byen, en veldig romantisk by med sitt gamle utseende. Mye spennende å finne på der. Da er det jo ikke langt å kjøre til stonehenge og avebury. Sistnevnte har mye fantastisk å se, der er flere steder med mindre men fantastiske utgaver av stonehenge, der er flere fjellvegger med gigantiske hvite hester som er laget langt, langt tilbake i tid, det er andre store og forhistoriske menneskelaget ting å se så det anbefales på det sterkeste! Bristol er også en kort tur å kjøre derifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå