Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mitt første innlegg! :-)

Har sett så mange de siste dagene med tøffe "gummistøvler", de er høye og i ulike farger og mønstre, foten er formet som en god gammeldags slagsstøvel.. Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne? Noen av de jeg har sett har snøring øverst eller langs siden. Skulle gjerne fått tak i det før helgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Thea! :)

De var fine! Og ligner litt, men noen av de jeg har sett har vært lilla med mønster etc.. Men det kan jo være viking har flere modeller enn det som vises på siden? Vet du hvor de vikingstøvlene selges forresten? prøvde å søke på forhandlere i Oslo, men får bare opp at det ikke finnes noen..

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt gummistøvler med snøring fra Ilse Jacobsen. De finnes i mange forskjellige farger, bl.a. lilla som du nevnte, men de har ikke mønster. De er også foret med ull i sålen og i hele skaftet. Jeg er kjempefornøyd!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan man bruke gummistøvler om vintern?? :-?

Skrevet
Kan man bruke gummistøvler om vintern??  :-?

Klart det! Det hender da at det er mildvær og slapsete på vinteren. Ingenting er bedre enn gummistøvler da :) .

Selv har jeg kjøpt et par røde Vikingstøvler, veldig fornøyd!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Sorry, jeg kan ikke noe for det, men når jeg ser voksne mennesker som går med gummistøvler, så blir jeg litt sånn :o ... Skal du til skogs?

Synes det er utrolig stygt! Beklager til alle dere som liker det, men jeg liker det absolutt ikke. Det var ikke kult i barnehagen en gang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har dere som har kjøpt dere nye støvler i det siste alltid likt å bruke støvler eller er det fordi det er blitt mote igjen dere bruker det.

Er de gode gamle hvite seilerstøvlene fra Viking som jeg liker å bruke også moteriktig eller må det være fargesprakende støvler eller "Viking Retro".

Kan støvler brukes til alle klær. Kan jeg feks. gå på by`n med skjørt og hvite gummistøvler.

Så forresten et innslag på NRK1 mandag om støvelmoten.

Forøvrig synes jeg det er topp at flere og flere bruker gummistøvler når det behøves. Man har jo fått et inntrykk av at andre synes gummistøvler er teit å bruke. Håper iallefall det ikke går av moten denne gangen.

STG

Skrevet

Du vet du har hengt for lenge på kvinneguiden når du tror alt om regntøy handler om en fetish? :roll:

Har enda tilgode å se en sydvestfetish da :)

Skrevet

Jeg bruker gummistøvler når det regner, også når jeg skal til byen for å handle. Har savna noen som kan erstatte mine grønne turstøvler, og det har jeg nå kjøpt i form av røde vikingstøvler. Som forøvrig er kjempetøffe til f. eks dongeriskjørt!

Skrevet

Grensen Sko, som har avdelinger både på Byporten, Oslo City, Strømmen Storsenter og selvfølgelig i Grensen osv. osv, har akkurat sånne støvler jeg kanskje tror du mener. Så noen igår i virkelig hysteriske farger og mønstre! :o

Skrevet

På Shoe Lounge på Paleet har de noen sinnsykt kule gummistøvler fra Pucci. (Med typisk psykedelisk Pucci-mønster)

Skrevet

Jeg vil ha ullforet gummistøvler. HATER å bli våt på beina på vei til jobb.

Hvor finnes disse??? Hva ligger prisen på (sånn ca)?

Skrevet

hehehehe.. så gøy at noen blir provosert av gummistøvler og at andre igjen "tenner på det"..

:ler:

Oh well, har en jobb hvor jeg kommer til å være en del ute og at jeg trenger gummistøvler fant jeg kjapt ut.. Søkkvåte sokker.. grøss. Og om jeg finner noen tøffe så jeg ikke trenger skifte før jeg skal hjem ( og kanskje til og med kan bruke de ellers?) så blir det bare enda bedre :-)

Takk for alle gode tips, blir shoppingtur i morgen!

Skrevet
Har dere som har kjøpt dere nye støvler i det siste alltid likt å bruke støvler eller er det fordi det er blitt mote igjen dere bruker det.

Jeg bor i Bergen, og har av naturlige årsaker tenkt mange ganger at jeg skulle skaffe meg skikkelige gummistøvler. Men tidligere har det bare vært kjedelige alternativer, som hvite viking eller svarte

"lakk"støvletter som jeg synes passer bedre for fine fruer i femtiårene. Derfor har jeg ikke kjøpt støvler før i år, men nå som det har blitt mote, er jo utvalget større!

Diddi: De støvlene jeg kjøpte (Ilse Jacobsen) er ullforet fra topp til tå. Kostet 799,-

Gjest Anonymous
Skrevet

......*klipp * .....

Men tidligere har det bare vært kjedelige alternativer, som hvite viking eller svarte

"lakk"støvletter som jeg synes passer bedre for fine fruer i femtiårene. Derfor har jeg ikke kjøpt støvler før i år, men nå som det har blitt mote, er jo utvalget større!

-

Samme her. Pluss at jeg er friluftsmenneske, så jeg har faktisk masse som passer til. Blazer og gummistøvler virker teit. Anorakk og gummistøvler er helt greit. Ja, i byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...