Gå til innhold

Puppene er trumfkortet, men hvordan bruke det rett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damenes trumfkort er puppene og etter mange dater vet jeg jo hvor menn kikker hen. Lurer på:

- Er "kløfta" det første menn prøver å få øye på - uansett lissom? :-)

----------------

Hva gjør jeg med pupper på tidlige dates, for å oppnå noe "varig". Altså ikke ringe ut helt ned til vortene, slik som jeg gjerne skulle gjort hvis jeg ville ha en ONS.

Jeg vil oppnå: Interesse og pirring uten å virke billig. Heller virke naturlig, a la - "oj, det at jeg har pupper tenkte jeg ikke en gang på. Jeg merker ikke engang at du kikker"

-Høy hals og være helt utlinærmelig?

-Deep cut, uansett?

-Halvåpen skjorte, slik at man kan se "rett inn" hvis jeg bøyer meg.

-Tight?

-Push up?

-Vise kløft/ikke vise kløft

Hm?

Anonymous poster hash: c754d...ace
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hah, jeg har gått på første date i sports-BH under en helt vanlig, plain t-skjorte. Vi dater fortsatt på fjerde måneden.

Anonymous poster hash: d31c0...858
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på det. Bruk de vanlige klærne du bruker. Selv viser jeg aldri kløft og har aldri gjort det på dater, men sitter likevel med en samboer i dag, så jeg har nok gjort mye riktig med å kle meg anstendig.

Anonymous poster hash: 92f5d...823
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Pupper er nok mest trumfkort i forhold til rene seksuelle forhold. Skal du finne deg en gutt/mann for et vanlig forhold er nok det som er på innsiden av hodet ditt det viktigste. (Hvis det ikke er det for ham er han ikke noe å samle på uansett.)

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ville blitt veldig distrahert hvis jeg skulle på en første date med ei dame og hun hadde et veldreid frontparti og dyp utringning, så du kan sikkert være litt mer diskret de første gangene.

Anonymous poster hash: f1d97...05f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Damenes trumfkort er puppene og etter mange dater vet jeg jo hvor menn kikker hen. Lurer på:

----------------

Hva gjør jeg med pupper på tidlige dates, for å oppnå noe "varig". Altså ikke ringe ut helt ned til vortene, slik som jeg gjerne skulle gjort hvis jeg ville ha en ONS.

Jeg vil oppnå: Interesse og pirring uten å virke billig. Heller virke naturlig, a la - "oj, det at jeg har pupper tenkte jeg ikke en gang på. Jeg merker ikke engang at du kikker"

-Deep cut, uansett?

-Tight?

-Push up?

Hm?

Kløfta blir en god nr 3. Fitta og rumpa kommer først. I den rekkefølgen. Deretter trynet.

Anonymous poster hash: e57d5...d0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kløfta blir en god nr 3. Fitta og rumpa kommer først. I den rekkefølgen. Deretter trynet.

Hår er også viktig. Ingen liker å pule en traktorlesbe

Anonymous poster hash: 62ae6...312

AnonymBruker
Skrevet

Fitta? Er det bare småunger som svarer her inne? :P

Anonymous poster hash: 5c289...7a4

• Liker 2
Gjest Hofmann
Skrevet

"Rassen", meinar du vel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk litt mindre på hvordan du ser ut og litt mer på hvordan du fremstår, så går det nok bedre.

Du skal ikke overvurdere hva pupper gjør med menn.

Jeg synes pupper er fint, men det er ikke som en sprengladning eller et hemmelig våpen. En dame som ikke er mer enn et par flotte pupper ser jeg kanskje to ganger på, men jeg ser ikke to ganger på henne annet enn rent fysisk.

Vis hvem du er, og ikke overvurder effekten av et pent utseende.

Hilsen voksen mann.

Anonymous poster hash: 9ed39...ec5

• Liker 1
Skrevet

Alle kvinner har pupper.

Det som betyr noe er hvem de sitter på.

Prøv å vis fram hvem DU er heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Rassen", meinar du vel.

Nei, mente rumpa. Var derfor jeg skrev det.

Skrevet

Stay classy people.

Skrevet

Viser aldri kløft

Gjest Castielz
Skrevet

Ikke noe trumfkort på meg i alle fall, ikke noe jeg ser på.

AnonymBruker
Skrevet

----------------

-Deep cut, uansett?

-Tight?

-Push up?

Hm?

Hjelper lite med pupper til trumf, hvis noen kommer å byr over med personlighet og sitt indre til trumf!

Da taper man budet og blir sittende på siden av spillet.

Anonymous poster hash: 8544c...808

Skrevet

Jeg viser sjeldent til aldri kløft, men har nå klart å kapre meg en kjæreste allikevel! Tror ikke pupper, rumpe osv er trumfkort med mindre det er snakk om ONS.

Skrevet

At vi ser på pupper trenger ikke å bety at vi liker dama, vi bare liker pupper. Er du ute etter noe seriøst, så ikke driv å fremhev puppene. Du må ha noe mer å by på enn det.

• Liker 1
Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Alle kvinner har pupper.

Det som betyr noe er hvem de sitter på.

Prøv å vis fram hvem DU er heller.

Godt svart :)

Skrevet

Er du forholdsvis slank? Og hvor pene er egentlig disse fordelene dine? Tettsittende tynn genser uten noen utringning er en god måte å vise frem høytsittende, spretne pupper (eller noe som ser slik ut ved hjelp av dertil egnet BH). Samtidig har du dem ikke på utstilling på en tacky måte, slik det fort kan bli med utringning.

AnonymBruker
Skrevet

Men er det så billig å vise litt kløft da? Jeg hadde på meg en enkel grå topp en gang hvor jeg viste en antydning til kløft for at ikke antrekket skulle se for kjedelig/ordentlig ut. Håper ikke jeg ble tatt for å være useriøs eller desperat på grunn av det.

Anonymous poster hash: bf2c8...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...