AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Hei, jeg er en mann/gutt på 22 år. Kommer fra ei lita bygd på vestlandet og har aldri vert i et forhold før. Begynner å føle et virkelig savn etter en kjæreste, har egentlig følt det lenge. Er ikke så ofte på fest og studerer på Universitetet. Noen tips om hvordan jeg kan gå frem, eventuelle internett apper jeg kan bruke og slikt? Anonymous poster hash: a0816...1be
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Hvor bor/studerer du, og hvilket fag? Anonymous poster hash: dd6a0...9de
King in the North Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Hei, jeg er en mann/gutt på 22 år. Kommer fra ei lita bygd på vestlandet og har aldri vert i et forhold før. Begynner å føle et virkelig savn etter en kjæreste, har egentlig følt det lenge. Er ikke så ofte på fest og studerer på Universitetet. Noen tips om hvordan jeg kan gå frem, eventuelle internett apper jeg kan bruke og slikt? Anonymous poster hash: a0816...1be Tinder. Alt du trenger
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Hvor bor/studerer du, og hvilket fag? Anonymous poster hash: dd6a0...9de Bor i sentrum, studerer ved UiB og tar økonomi fag. Anonymous poster hash: a0816...1be
Christiania_Oslo Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Hei, jeg er en mann/gutt på 22 år. Kommer fra ei lita bygd på vestlandet og har aldri vert i et forhold før. Begynner å føle et virkelig savn etter en kjæreste, har egentlig følt det lenge. Er ikke så ofte på fest og studerer på Universitetet. Noen tips om hvordan jeg kan gå frem, eventuelle internett apper jeg kan bruke og slikt? Anonymous poster hash: a0816...1be Nå må du ikke lyve da. Hva ønsker du? Forhold eller å ha sex med masse damer? Uansett,vær ærlig om dine intensjoner og vær ærlig mot deg selv:)
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Tinder. Alt du trenger Er ikke det en app som fungerer best for skikkelige kjekkaser? Tror ikke det fungerer like godt for meg :S Anonymous poster hash: a0816...1be
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Bor i sentrum, studerer ved UiB og tar økonomi fag. Anonymous poster hash: a0816...1be Er det ikke en studentforening e.l. der med arrangementer du kan delta på, og treffe studiner? Anonymous poster hash: dd6a0...9de
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Nå må du ikke lyve da. Hva ønsker du? Forhold eller å ha sex med masse damer? Uansett,vær ærlig om dine intensjoner og vær ærlig mot deg selv:) Jeg vil ha ei dame. Kan jo ha mye sex da og ^^ Anonymous poster hash: a0816...1be
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #9 Skrevet 31. mai 2015 Er det ikke en studentforening e.l. der med arrangementer du kan delta på, og treffe studiner? Anonymous poster hash: dd6a0...9de Jo, det tror jeg er en god ide Skal prøve det. Anonymous poster hash: a0816...1be
King in the North Skrevet 31. mai 2015 #10 Skrevet 31. mai 2015 Er ikke det en app som fungerer best for skikkelige kjekkaser? Tror ikke det fungerer like godt for meg :S Anonymous poster hash: a0816...1be Var egentlig bare en dårlig spøk, men man kommer definitivt i kontakt med mange jenter via apper som tinder. Ellers må man gjøre seg synlig, enten det er på studiestedet eller via hobbyer du har på fritiden. Ikke alltid det er så lett, men sett deg i flest mulig situasjoner der i teraksjon med jenter oppstår feks. Hvis det er det du er ute etter da
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #11 Skrevet 31. mai 2015 Var egentlig bare en dårlig spøk, men man kommer definitivt i kontakt med mange jenter via apper som tinder. Ellers må man gjøre seg synlig, enten det er på studiestedet eller via hobbyer du har på fritiden. Ikke alltid det er så lett, men sett deg i flest mulig situasjoner der i teraksjon med jenter oppstår feks. Hvis det er det du er ute etter da Ja, absolutt. Burde prøve å være mer sosial, har kanskje vert for lite av det den siste tiden. Anonymous poster hash: a0816...1be
Sofia123 Skrevet 31. mai 2015 #12 Skrevet 31. mai 2015 Bor i sentrum, studerer ved UiB og tar økonomi fag. Anonymous poster hash: a0816...1be Meld deg inn i Studentersamfunnet i Bergen. Da møter du maaange nye engasjerte mennesker! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Meld deg inn i Studentersamfunnet i Bergen. Da møter du maaange nye engasjerte mennesker! Lykke til! Er det noen spesielle grener av studentersamfunnet du kan anbefale? Mener det er ulike. Anonymous poster hash: a0816...1be
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Er det noen spesielle grener av studentersamfunnet du kan anbefale? Mener det er ulike. Anonymous poster hash: a0816...1be Det er mye jenter med på revyen som Studentersamfunnet arrangerer. Anonymous poster hash: 3c434...9ba
Summers Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Gå på eksamensfestene til noen av studiene med høy jenteandel. Mange av dem er på offentlig utesteder. Vet egentlig ikke om det tipset funker. Gå bort til jenter som ser ut som de ønsker å bli sjekket opp og gå bort til mange jenter. Det vet jeg funker. Endret 1. juni 2015 av Summers
Sofia123 Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Er det noen spesielle grener av studentersamfunnet du kan anbefale? Mener det er ulike. Anonymous poster hash: a0816...1be Jeg ville først valgt å melde meg inn der du er interessert, så er det fullt mulig å bytte. Du blir også kjent med folk fra de andre gruppene, så vil egentlig si at det ikke har så mye å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå