Gå til innhold

Hvordan fikse brynene mine? (Bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns brynene mine er så stygge og formløse. aldri fikset på de før. Har egentlig "kommunefarget" hår, og brynene mine er veldig lyse. Farger håret mørkebrunt så noen ganger ser det ut som jeg ikke har noe bryn.

Hvordan skal jeg fikse på de så de får litt mer form? Må vel evt farge de for at fargen skal bli bedre.

Tenkte å dra på en hudpleiesalong å fikse det, men er redd jeg har et veldig dårlig utgangspunkt og at det skal bli veldig stygt?

Prøver å legge med et bilde. Skalerte vekk ansiktet for jeg så grusom ut, men er det viktig å ha med hvis dere skal få sett? Har et veldig rundt ansikt. Hvilken form passer best?

250sga8.jpg

Hilsen ei som er helt blank på øyenbryn men har gått lei av at de ser grusomme ut :fnise:

Anonymous poster hash: 04ce3...c46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du har et godt utgangspunkt til å få fine bryn! Hudpleiesalong kan absolutt være tingen, der kan de ta seg av både forming og farging! Når du så har fått formet dem så kan du enkelt vedlikeholde dem selv, for da ser du konturene og bare napper det som dukker opp utenfor :)

Anonymous poster hash: a6a16...d9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er et superbra utgangspunkt! De er jo tette med mye hår og like i form så de der trenger bare litt farge og forsiktig napping av de for å jevne formen ennå mer. Heldige du!

Anonymous poster hash: 94b47...e48
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La de være som de er! Kjempefine naturlige bryn.

Anonymous poster hash: a86d2...de4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...