AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Del Skrevet 31. mai 2015 Hvilke erfaringer har dere med vugge? Er det en fordel eller helst ulempe mtp at babyen da blir "avhengig" av vuggingen..? Anonymous poster hash: 9d239...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 31. mai 2015 #2 Del Skrevet 31. mai 2015 Man må jo ikke stå å vugge barnet i søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Del Skrevet 31. mai 2015 Man må jo ikke stå å vugge barnet i søvn. Nei, jeg vet det. Men mange vugger likevel, som hjelper for at barnet skal sovne.. Eller når h*n selv beveger på hodet, så vil vugga gynge litt.. Bare tenker på hvordan overgangen til sprinkelseng da evnt vil bli.Anonymous poster hash: 9d239...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Del Skrevet 31. mai 2015 Vi har en i stuen, men den brukes ikke:)Anonymous poster hash: 2a6c1...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Del Skrevet 31. mai 2015 Hvilke erfaringer har dere med vugge? Er det en fordel eller helst ulempe mtp at babyen da blir "avhengig" av vuggingen..?Anonymous poster hash: 9d239...ae3 Vugge er et must. Eller - vi hadde ikke vugge, men satte på "bedrockers" på bena til sprinkelsenga slik at den kunne vagges. En baby som våkner litt kan da vagges i søvn igjen. Baby ble ikke avhengig av vuggingen. I det hele tatt er dette med "baby blir avhengig" av ditt og datt noe stort tull! Jeg samsov med baby - uten at det var noe som helst problem med tilvenning til sprinkelseng etterpå. Jeg ammet baby i søvn, uten at overgangen til å ikke amme i søvn ble noe som helst problem (bare sang og holdt baby i armene mine istedet). Anonymous poster hash: 98ea3...155 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Del Skrevet 1. juni 2015 Vugge er et must. Eller - vi hadde ikke vugge, men satte på "bedrockers" på bena til sprinkelsenga slik at den kunne vagges. En baby som våkner litt kan da vagges i søvn igjen. Baby ble ikke avhengig av vuggingen. I det hele tatt er dette med "baby blir avhengig" av ditt og datt noe stort tull! Jeg samsov med baby - uten at det var noe som helst problem med tilvenning til sprinkelseng etterpå. Jeg ammet baby i søvn, uten at overgangen til å ikke amme i søvn ble noe som helst problem (bare sang og holdt baby i armene mine istedet).Anonymous poster hash: 98ea3...155 Må bare kommentere det at det er noe tull. Det kommer veldig ann på babyen! Min er vant til å bli ammet i søvn, nå prøver vi og venne han av med det, og har er lite hel**** hver kveld! Samme når han skulle begynne å sove i egen seng.. Ts: vi hadde vugge i stua som babyen lå i. Den ble ikke brukt til vugging, men som seng for den lille. I starten sover de jo så mye, så syns det var greit og ha en tygg plass og legge han. Anonymous poster hash: 1739c...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. juni 2015 #7 Del Skrevet 1. juni 2015 Vi har to typer hengevugger. En leandervugge og en hengevugge som ser ut som en hengekøye. Begge to er gull verdt, da vi har fått et barn som må vugges i søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teknosilje Skrevet 1. juni 2015 #8 Del Skrevet 1. juni 2015 Man må ikke ha vugge. Men den er grei å ha i stua til dupper på dagtid ☺ fin også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 1. juni 2015 #9 Del Skrevet 1. juni 2015 Fikk låne en men ble ikke brukt. Jeg sydde et babynest og det endte opp med at jeg bare brukte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. juni 2015 #10 Del Skrevet 1. juni 2015 Vi hadde slyngevugge (Natures Sway) til yngstejenta, og den var virkelig gull verdt. Det geniale med den er fjæra som gjør at babyen gynger seg selv. Vi brukte den til dagsoving + soving frem til vi la oss til hun var 7-8 mnd, da ville hun ikke ligge der mer, men frem til det var den uvurderlig. Nå har vi kjøpt en til (brukt) så vi har en til hvert av magetrollene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #11 Del Skrevet 1. juni 2015 Vugge er et must. Eller - vi hadde ikke vugge, men satte på "bedrockers" på bena til sprinkelsenga slik at den kunne vagges. En baby som våkner litt kan da vagges i søvn igjen. Baby ble ikke avhengig av vuggingen. I det hele tatt er dette med "baby blir avhengig" av ditt og datt noe stort tull! Jeg samsov med baby - uten at det var noe som helst problem med tilvenning til sprinkelseng etterpå. Jeg ammet baby i søvn, uten at overgangen til å ikke amme i søvn ble noe som helst problem (bare sang og holdt baby i armene mine istedet). Anonymous poster hash: 98ea3...155 ....hva ER det med folk som tror at deres ene erfaring gir dem grunnlag til å uttale seg om hvordan alle unger fungerer? Neida, babyen DERES ble ikke avhengig. Tilvenninga til sprinkelseng gikk greit for DERES baby. Så fint for dere! Vi har hatt et helvete med overganger og uheldige søvnassosiasjoner og dertil vanskelige valg hele veien, og har det fortsatt nå når babyen er 9 mnd. Det betyr ar VÅR fungerer sånn, uten at det kunne falle meg inn å mene noe som helst om TS' barn av den grunn. Anonymous poster hash: f944b...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå