Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe et treningsarmbånd. Har lest litt på Fitbit Charge og Jawbone UP24, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg bør gå for. Noen som har erfaring med noen av disse, eller noen mening om hvilken jeg bør velge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Castielz
Skrevet (endret)

Fitbit har veldig bra programvare til både pc og nettbrett, men pulsmåleren har noe "etterslep" men gjennomsnittmålingen er som regel veldig nøyaktig.
Jawbone har noe "dårligere" programvare, men litt bedre pulsmåler.
Men begge to er veldig bra verktøy, så du gjør ikke noe "feil" valg.

Har selv fitbit Surge, og er storfornøyd!

Edit, mer info her :https://www.youtube.com/watch?v=-amIQz83LwQ

og her: https://www.youtube.com/watch?v=i5zeYKDKTlI

Endret av Castielz
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe et treningsarmbånd. Har lest litt på Fitbit Charge og Jawbone UP24, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg bør gå for. Noen som har erfaring med noen av disse, eller noen mening om hvilken jeg bør velge?

Fitbit charge HR! Veldig gode funksjoner, og en fin app.

Anonymous poster hash: f42a4...f4a

Skrevet

Jeg har fitbit charge hr og elsker den!:) som det ble kommentert er den ikke heeelt nøyaktig på puls, men for meg som "bare" er mosjonist tenker jeg ikke over det. Den henger bare litt etter de gangene jeg peaker og har svært høy puls, og det er uansett ikke så ofte. Gjennomsnittet er uansett mer eller mindre korrekt. Og så er det veldig gøy å kunne følge med på søvnmønster og hvilepuls. Veldig glad for at jeg gikk for Charge hr med andre ord, tror jeg hadde angret litt hvis jeg gikk for "kun" charge.

AnonymBruker
Skrevet

Har fitbit flex og syns den fungerer veldig bra til mitt bruk! Jeg trener et par ganger i uka, gange/jogging og er ikke over gjennomsnittet interessert. Jeg liker å følge med på skritt, hvor mange km jeg har gått og hvor lang tid jeg har brukt. Samt vekt, vann og søvn. Appen til fitbit er lett å forstå seg på, noe jeg ser på som positivt!

Anonymous poster hash: c2fc1...15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...