Gjest Tex Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 i går da jeg skulle gå opp og lese for ungene, noe vi pleier å gjøre i den store voksensengen, fant jeg et kort, en langstilket rød rose og en pakke fra min kjære. På kortet fortalte han hvor høyt han elsker meg, og at vi hører sammen for alltid. I pakken lå det noen alldeles nydelige Swarowski-øredobber. Jeg har aldri være sammen med en mann som gjør sånne ting før. Gjør mannen din sånt?
:-) anna Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 grmpf... lese denne tråden høyt for mannen........
:-) anna Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Han prøver å bortforklare med at du er jo nygift. Og at han HAR kjøpt sånn makrell i tomat som jeg liker best på butikken i dag. Men jeg vet ikke jeg.... på et vis er øredobber mer romantisk enn makrell i tomat.
Gjest Tex Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Du kan vel ikke si noe, gravid og vakker som du er. Får vel ikke noe større kjærlighetserklæring vel..... Har du forresten tatt den tlf...?
Gjest Tex Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 -og har jeg fortalt om den gangen min kjære skulle reise til utlandet og være borte en måned, og sendte meg blomster på jobben...? En av de andre jentene "klaget" til mannen sin og sa at hun aldri fikk blomster på jobben...... Uken etterpå får hun levert en stor nydelig bukett på jobben. På kortet står det: Kjære Celine, her er blomstene du bestilte. Hilsen Oscar.
Gjest petzl Skrevet 31. august 2004 #6 Skrevet 31. august 2004 Men jeg vet ikke jeg.... på et vis er øredobber mer romantisk enn makrell i tomat. :fnis:
Arwen Skrevet 31. august 2004 #7 Skrevet 31. august 2004 Min gjør aldri sånt :-? Ikke en gang når jeg hinter veldig klart og tydelig :-(
magnhild Skrevet 31. august 2004 #8 Skrevet 31. august 2004 Han har ikke kommet med noe slikt til meg nei, men jeg får blomster relativt ofte. Synes det er kos jeg, de pynter så fint! Men krystaller er jo noe litt annerledes da... Du er heldig du Tex!
Gjest Tex Skrevet 31. august 2004 #9 Skrevet 31. august 2004 Du er heldig du Tex! Jepp Gleder meg til å bruke øredobbene sammen med det matsjende smykket som jeg fikk for en stund siden......
Shagya Skrevet 31. august 2004 #10 Skrevet 31. august 2004 Ja det er ikke lenge siden mannen min gjorde noe i den stilen. Sjelden er det, og desto mer overasskende og koselig når det først skjer helt uventet
Gjest MrsL Skrevet 31. august 2004 #11 Skrevet 31. august 2004 Ikke så ofte nei, men blomster får jeg i ny og ne. Han synes det er så vanskelig å vite hva jeg vil ha. Jeg har sagt jeg vil ha ham og uansett hva det måtte være han skulle finne på å kjøpe til meg. Blomster fikk jeg fra ham den dagen han kom hjem med lovnad fra jobben om at han skulle få fast jobb :-) Var jo egentlig han som skulle fått blomster da. Men han er veldig flink i hverdagen til å lage mat jeg liker veldig godt, eller plutselig begynne å massere meg eller tappe i godt badevann til meg.
Gjest MrsL Skrevet 31. august 2004 #12 Skrevet 31. august 2004 Jobber forresten sammen med ei som kom hjem og skulle lage middag og da hun åpnet kjøleskapet lå det pakke fra mannen hennes der (fra Gullsmed). Denne historien har jeg dratt et par ganger for mannen da. *håpe håpe*
Gjest 1111 Skrevet 31. august 2004 #13 Skrevet 31. august 2004 Skal si du er heldig! Har aldri fått blomster eller en slik gave, men han er da søt på andre måter
Arkana Skrevet 31. august 2004 #14 Skrevet 31. august 2004 Joda, sambo er flink med blomster og små gaver og andre ting som han vet gleder meg.
Gjest Madam Felle Skrevet 31. august 2004 #15 Skrevet 31. august 2004 Så koselig da Min kjære gleder meg på andre måter
pusla Skrevet 31. august 2004 #16 Skrevet 31. august 2004 Du er kjempeheldig, Tex! (men du fortjener det helt sikkert, regner med at du er snill med han også?). Når det er sagt, så synes jeg det er skikkelig søt hverdagsromantikk å kjøpe det pålegget den andre liker da. Og andre småting man kan gjøre i hverdagen. Jeg fikk Lsk-skjerf av kjæresten min for en stund tilbake og det var det fineste jeg har fått av en kjæreste noen gang (siden han er enga-supporter og vi altså er veldig uenig når det gjelder fotball-lag, så var det en stor handling av ham).
*Lene* Skrevet 1. september 2004 #17 Skrevet 1. september 2004 Koselig Tex... Slike ting betyr mye!! Selv er vel ikke mannen min flinkest til å gi gaver, men han viser meg hele tiden hvor mye jeg betyr for han. Det er gave nok i seg selv til meg!! (Men hadde jo vært kult med pakkesang da...hehe)
ringblomst Skrevet 1. september 2004 #18 Skrevet 1. september 2004 Joda' date= sambo er flink med blomster og små gaver og andre ting som han vet gleder meg. Som om jeg skulle sagt det selv - har misunnelige venninner ja. Han har alltid vært sånn .
Gjest LoisLane Skrevet 1. september 2004 #19 Skrevet 1. september 2004 Gjør mannen din sånt? Aldri. Men er fremdeles verdens beste!
Piñacolada Skrevet 1. september 2004 #20 Skrevet 1. september 2004 han HAR kjøpt sånn makrell i tomat som jeg liker best på butikken i dag. Nå lo jeg faktisk høyt her jeg satt... Den var god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå