Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan finne ut om den jeg prater med er den personen utgir seg for?

Fant ikke noe i skattelistene (har hele navnet og by).

Har ikke tlf nummer å søke på. Men personen har Facebook. Lite likes på bilder (få bilder forøvrig) osv.

Ikke nyopprettet profil.. Men en del venner (også venner som er mine venner igjen, altså ingen felles)

Vil bare finne ut om jeg kaster bort tiden min, gå videre. Lurer på om det kan være en eks som lurer meg..

Takk for svar!

Anonymous poster hash: a2175...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd et bildesøk for å sjekke om bildene fra profilen ligger andre steder på nettet.

AnonymBruker
Skrevet

Webcamera, prøv å få tak i telefonnummer. Forsto ikke helt om dere hadde felles venner? Om dere har det kan du høre med dem.

Anonymous poster hash: 24f1f...3eb
AnonymBruker
Skrevet

Gå igjennom profilen. Se om noen kommentarer hinter til at de kjenner hverandre. Burde være rimelig enkelt.

Anonymous poster hash: b8a74...d2a
AnonymBruker
Skrevet

Skal få sjekket bildene i morgen når jeg har data.. har bare mobil for øyeblikket.

Mente med venner så var det feks en denne personen er venn med som igjen har felles venner med meg. Veldig random venner også.

Skal se om jeg ikke får hørt med noen av de.. har avtalt å møtes flere ganger, men blir aldri noe av.

Ingen kommentarer eller likes på de få bildene som gir meg noe svar heller.

Takk for svar

TS

AnonymBruker
Skrevet

Spør om tlfnummer eller webcam :)

Anonymous poster hash: bcd06...610
Skrevet

Dette er jeg egentlig veldig god på. Hvis du vil, så kan jeg grave litt for deg?:)

• Liker 1
Skrevet

Skal få sjekket bildene i morgen når jeg har data.. har bare mobil for øyeblikket.

Mente med venner så var det feks en denne personen er venn med som igjen har felles venner med meg. Veldig random venner også.

Skal se om jeg ikke får hørt med noen av de.. har avtalt å møtes flere ganger, men blir aldri noe av.

Ingen kommentarer eller likes på de få bildene som gir meg noe svar heller.

Takk for svar

TS

Hvis du fikk bildet av han/hun til sendt så venstre klikker du på bilde, gå på egenskaper så deretter gå på detaljer.. Hvis det er en Iphone så har han/hun mest sannsynlig ikke slått av gpsen hvis hun/han har tatt bilde. Så får du opp hvilken mobil det er tatt og du får et GPS nummer som du kan skrive opp og sjekke hvor i landet det bildet er tatt. Deretter kan du sjekke etter de som bor rundt det område etter navnet du fikk til sendt. Veldig enkelt :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg kan du ta omvendt bilde søk! Altså bruk bildene hans til å søke på mett og se om du finner de noen andre steder også :)

Anonymous poster hash: 06c5e...2ff

Skrevet (endret)

Hva med å spørre om å få nummeret hans? Gir han det ikke bort er han nok en catfish..

//Sportsidiot

Endret av sportsidiot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...