AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Eller, så ikke ned på dem - men lurte på hvorfor de ikke kunne være konsekvente med leggerutiner, måltider og alle andre rutiner og regler. Helt til jeg fikk barn selv... Da måtte teori settes ut i praksis, og jeg begynte å velge mine kamper... Flere som kjenner seg igjen?Anonymous poster hash: 5ce6f...43f 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Ja visst. Man endrer ofte syn etter å ha fått til erfaring selv Ikke alle kamper er verdt å ta, så man må nesten se det an hele tiden. Og prøve å holde hodet kaldt, noe som ikke alltid går Anonymous poster hash: 600f1...205 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Samme her. Utrolig lett å mene at andre burde være mer konsekvente. Ser det samme på alderstrinn forresten, da mitt barn var 2-3 år så jeg med gru på hvor mange som gav opp småting i oppdragelsen når ungene nærmet seg skolealder. Vips var jeg der selv og synes det var helt greit å droppe noen regler Anonymous poster hash: 66171...714
teknosilje Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Du er ikke alene ☺ som du sier, man må velge sine kamper. Endret 31. mai 2015 av teknosilje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå